gerai jei yra kaip aplenkt kartais paskui toki tenka ir 4 sviesoforus vaziuot, o kadangi daznai kur sviesoforai susinxronizuoti taip jog jei vaziuoji apie 50 km/h per tuos 4 visus pravaziuoji per max karta sustojes prie pirmo, bet va jei toks atsarguolis priekyje tai sustoji prie kiekvieno ir jei vieno vieno sviesoforo ciklas trunka tarkim 2-4 minutes gaunasi nemazai sugaishto laiko + dar sudeginta kuro stovint ir vaziuojant neekologishku greiciu. "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:idt9jj$ftb$1@trimpas.omnitel.net... > tai pala, juk dar nepaskaičiavai kiek stabdžių kaladėlės nusidevės, jei > prie tokio pristabdysi. > o dar ir laiko kiek prarasi, iškart kaip minimum kokių 15sec. > > "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message > news:idt90p$evl$1@trimpas.omnitel.net... >> sutinku, be to tai turi dar viena aspekta. >> Pvz mieste leidziama vaziuoti 50 km/h. As vaziuoju 55 km/h (tikras >> greitis, >> spidometras rodo 60). Tada imesta buna 4 pavara dyzelio isheiga apie 4 >> litrai 100 kilometru. Ir staiga kelyje pasirodo veikejas tipo labai >> atsargus >> dardenantis 35-40 km/h, vaziuojant paskui toki man reik imest 3 pavara >> isheiga dyzelio ishkarto pasidaro 9-12 litru per 100 km. Kas gi tada >> belieka >> ? aishku ishkarto lenkti toki... >> >> "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message >> news:idso4p$if0$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu ir priburei :) >>> >>> bet sutik kad jeigu visus is kelio pasalintum tuos kurie vaziuoja kad >>> ir -5kmh lechiau nei leistinas greitis, pavojingu situaciju butu >>> maziau(negraziai nuskambejo). >>> Viena is daznai pasitaikanchiu tragisku pasekmiu priezaschiu yra >>> lenkimas. >>> Reikia eiti link to kad lenkimu butu maziau, kodel tramdom tik tuos >>> kurie >>> virsyja ? Eliminuokim, mokinkime vairuoti tuos kurie "bezda". Juk butu >>> daug saugiau jei visi vaziuotu vienodu greichiu. Viena is priezaschiu >>> tam >>> yra skirtingi spidometru parodymai, pvz as vaziuoju su GPS man sako 90, >>> kitas kuri aplenkiau sako 95 vaziavau. >>> >>> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message >>> news:idsmvo$gls$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pradzioj idemiai pasiskaityk klasika: >>>> Nesu nusistats prie greit vaiavim. Esu, ir privalau bti, grietai prie >>>> pavojing, nesaug vaiavim. Todl silau nuo iol teisinti termin "saugus >>>> greitis". >>>> >>>> Tas terminas reikia santykin greit, t.y. greit, kuris priklauso nuo >>>> vairuotojo mokjimo, jo automobilio bkls ir eismo situacijos. Tatai >>>> apibendrinamoji svoka, kurios turin sudaro vis t trij element pasekm. >>>> Kitaip tariant, saugus yra toksai greitis, kur esamomis aplinkybmis >>>> privalo pasirinkti is vairuotojas, vaiuodamas tuo automobiliu. >>>> >>>> Saugus greitis, kaip ir kiekviena svoka, turi ribas. Ir tik labai geras >>>> vairuotojas gali vaiuoti greiiu, lygiu teorinei virutinei saugaus >>>> greiio >>>> ribai, kuri atitinka automobilio rat sukibimo su keliu rib. Tai jau >>>> mokjimo riba, kurios nevalia perengti, ir kartu mokjimo virn. >>>> >>>> Kiekvienas vairuotojas privalo vaiuoti savuoju saugiu greiiu ir tvirtai >>>> sidmti, kad niekada nevalia jo viryti! Taigi absoliutus greitis netenka >>>> prasms. Svarbu saugus greitis, atitinkantis vairuotojo mokjim. >>>> >>>> "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message >>>> news:idslps$eus$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ne i tema, lenktyninkas nelenktynininkas, bet as buchiau uz tai kad >>>>> pagrindiniuose keliuose sudetu zenklus rekomentuojamas greitis, nes >>>>> kartais >>>>> tikrai buna bobychiu isivaizduojanchiu kad vaziuoti 70 yra normalu. >>>>> Tokiai >>>>> bobulytei visi ja lenkiantys lenktynininkais atrodo. Aisku kalbu apie >>>>> normalias kelio salygas. >>>>> >>> >>> >> >>