2,5m. senumo 1,6 dyzeliukui 55 greiciu smagiau vaziuojasi 3 begiu, nei 4, o momentines kuro sanaudos max pora litru didesnes. Bet ne apie tai. Jei mieste nustatytas greitis 50km/h ir zmogus tokiu vaziuoja, pyk ku kiek nori, kad tau trukdo judejima, bet sioje situacijoje esi neteisus. Musu visuomenes beda, kad suvokimas "as"/"mano" yra Dievas, o visa kita, jei egzistuoja, gali buti sunaikinama, apeinama ir pan. parodant savojo "as" didybe. Kasdieniai pavyzdziai gatvese, keliuose, poilsiavietese, daugiabuciuose ir t.t. "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:idtbdj$is5$1@trimpas.omnitel.net... > tai va gryzkim i realybe shiuolaikines mashinose tai iprasta real time > funkcija > > "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message > news:idt9nu$g54$1@trimpas.omnitel.net... >> grizkim i realybe :) kazkaip nepastebejau, kad begio sumazinimas 3-4 >> kartus padidintu kuro sanaudas :) >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:idt90p$evl$1@trimpas.omnitel.net... >>> sutinku, be to tai turi dar viena aspekta. >>> Pvz mieste leidziama vaziuoti 50 km/h. As vaziuoju 55 km/h (tikras >>> greitis, >>> spidometras rodo 60). Tada imesta buna 4 pavara dyzelio isheiga apie 4 >>> litrai 100 kilometru. Ir staiga kelyje pasirodo veikejas tipo labai >>> atsargus >>> dardenantis 35-40 km/h, vaziuojant paskui toki man reik imest 3 pavara >>> isheiga dyzelio ishkarto pasidaro 9-12 litru per 100 km. Kas gi tada >>> belieka >>> ? aishku ishkarto lenkti toki... >>> >>> "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message >>> news:idso4p$if0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu ir priburei :) >>>> >>>> bet sutik kad jeigu visus is kelio pasalintum tuos kurie vaziuoja kad >>>> ir -5kmh lechiau nei leistinas greitis, pavojingu situaciju butu >>>> maziau(negraziai nuskambejo). >>>> Viena is daznai pasitaikanchiu tragisku pasekmiu priezaschiu yra >>>> lenkimas. >>>> Reikia eiti link to kad lenkimu butu maziau, kodel tramdom tik tuos >>>> kurie >>>> virsyja ? Eliminuokim, mokinkime vairuoti tuos kurie "bezda". Juk butu >>>> daug saugiau jei visi vaziuotu vienodu greichiu. Viena is priezaschiu >>>> tam >>>> yra skirtingi spidometru parodymai, pvz as vaziuoju su GPS man sako 90, >>>> kitas kuri aplenkiau sako 95 vaziavau. >>>> >>>> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message >>>> news:idsmvo$gls$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> pradzioj idemiai pasiskaityk klasika: >>>>> Nesu nusistats prie greit vaiavim. Esu, ir privalau bti, grietai prie >>>>> pavojing, nesaug vaiavim. Todl silau nuo iol teisinti termin "saugus >>>>> greitis". >>>>> >>>>> Tas terminas reikia santykin greit, t.y. greit, kuris priklauso nuo >>>>> vairuotojo mokjimo, jo automobilio bkls ir eismo situacijos. Tatai >>>>> apibendrinamoji svoka, kurios turin sudaro vis t trij element pasekm. >>>>> Kitaip tariant, saugus yra toksai greitis, kur esamomis aplinkybmis >>>>> privalo pasirinkti is vairuotojas, vaiuodamas tuo automobiliu. >>>>> >>>>> Saugus greitis, kaip ir kiekviena svoka, turi ribas. Ir tik labai geras >>>>> vairuotojas gali vaiuoti greiiu, lygiu teorinei virutinei saugaus >>>>> greiio >>>>> ribai, kuri atitinka automobilio rat sukibimo su keliu rib. Tai jau >>>>> mokjimo riba, kurios nevalia perengti, ir kartu mokjimo virn. >>>>> >>>>> Kiekvienas vairuotojas privalo vaiuoti savuoju saugiu greiiu ir tvirtai >>>>> sidmti, kad niekada nevalia jo viryti! Taigi absoliutus greitis netenka >>>>> prasms. Svarbu saugus greitis, atitinkantis vairuotojo mokjim. >>>>> >>>>> "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message >>>>> news:idslps$eus$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ne i tema, lenktyninkas nelenktynininkas, bet as buchiau uz tai kad >>>>>> pagrindiniuose keliuose sudetu zenklus rekomentuojamas greitis, nes >>>>>> kartais >>>>>> tikrai buna bobychiu isivaizduojanchiu kad vaziuoti 70 yra normalu. >>>>>> Tokiai >>>>>> bobulytei visi ja lenkiantys lenktynininkais atrodo. Aisku kalbu apie >>>>>> normalias kelio salygas. >>>>>> >>>> >>>> >>> >>> > >