Aha, kazkas panasaus. Baterijos bms'as pas mane mazesnis kazkoks. Ten juk daug amperu nereikia, pakrovejas pas mane pvz 2A viso labo. Tiesa 60V tai jau kaip ir nemazai. Panasu 45-50km/h turesi max greiti. Ar dviratis nesubyres? "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message news:jiq7hj$o01$1@trimpas.omnitel.net... > Cia ne kontroleris variklio :) > cia baterijos BMS > > kontroleris toks: > > > > -- > > > Tomas > > > "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > news:jiq2k4$hm3$1@trimpas.omnitel.net... >> Cia tai keista, kad be radiatoriaus. Mano dviracio kontrolery 12 tranzu, >> bet jie labai kulturingai (pastos po apacia tvarkingai) prisukti prie >> kontrolerio korpuso, kuris taip gana masyvus yra. >> >> 48 voltais i kalna irgi kilovata duoda. Tiesa akumai prasti pries tai >> buvo, bet pavasariui naujas normalus bus, va tada ziuresiu, kiek ten max >> galios bus. >> >> >> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:jipp9b$6lg$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai va butent kad stovi be jokio radiatoriaus, tik tiek kiek matosi foto >>> >>> >>> >>> -- >>> >>> >>> Tomas >>> >>> "Levas" <kazkur@pasbobute.lt> wrote in message >>> news:jio8qs$6dt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> jei analogas, tai radiatorius ohoho... :) Ypac jei dusina iki 1000W. >>>> >>>> -- >>>> Bye, Levas >>>> -- >>>> http://www.vabolis.lt >>>> >>>> >>>> "Ciuraz" <ciuraz@+++gmail.com> wrote in message >>>> news:jio7rg$5i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tiksliai nezinau, nematavau, bet manau kad analoginiame del to toks ju >>>>> kiekis, be to per juos maitinamas trifazis variklio kontroleris kuris >>>>> PWMina >>>>> turiu kita plokste ten ju 12vnt >>>>> >>>>> Cia viskas stovi elektriniame dviratyje 60V 1000W >>>>> >>>>> Tomas >>>>> >>>>> "Levas" <kazkur@pasbobute.lt> wrote in message >>>>> news:jio44r$1ou$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> o jie "analoginiam" rezime ar PWM dirba? Nes analoginiam, ju galia >>>>>> maza >>>>>> (del korpuso), o impulsiniam gali pasireiksti parazitiniai virpesiai >>>>>> del >>>>>> gate uzlygiagretinimo. >>>>>> >> >>