Drasiai. Visai idomu. Paskaitineju e-motion, tai ten chebra truputi kitu keliu nueje, nei man tinka. Man dviratis - tai galimybe vazineti visur, kur tik imanoma pravaziuoti, ir galimybe isvengti transporto kamsciu. T.y. pagrindine transporto priemone i darba. Neskubant pravaziuoji saligativiais, o trasoj jau galima ir paspausti. Jei reiktu kosminiu pagreiciu, tai smaugciau motocikla. Turiu motocikla ir dabar, bet jis toli grazu dviracio nepakeicia. "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message news:jjable$jfe$1@trimpas.omnitel.net... > Reiks kada susitikt gyvai padiskutuot :) > > -- > > > Tomas > > > "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > news:jjaatr$ij2$1@trimpas.omnitel.net... >> Siaip nuo tam tikro greicio ir sukimo momento viskas dviratyje pradeda >> darytis nebepakankama ir nebepatikima - stabdziai, stipinai, varikio >> asies tvirtinimas, amortizacija ir taip toliau. >> >> Imho protingo greicio riba eiliniam dviraciui bus kazkur 40 km/h. >> >> Po menesio kokio jau galesiu atsakyt, kaip tas praktiskai jauciasi, >> klydau ar ne. >> >> >> "saimhe" <oh.no@oh.my> wrote in message >> news:jjaaee$i01$2@trimpas.omnitel.net... >>>> kolega susidejo I Desna dvirati su 20" ratais >>>> tai apsiverst vieni juokai, pats isvaziuoja is po klyno :) >>> >>> Kai toks sukimo momentas, ar nereikia užpakaliniam ratui storesnių >>> stipinų? >>> >>> -- >>> saimhe >> >>