Paskaicius atsiliepimus hobbykinge tai je kaista nedaug. Dviratis su 60V duos kokius 2 kilovatus, o vidurkis ir tai bus mazesnis. Turetu laikyt. Sarvuota deze tai teisinga butu norint apsaugoti nuo isorinio poveikio. "Levas" <kazkur@pasbobute.lt> wrote in message news:jiqpm4$dio$1@trimpas.omnitel.net... >o nereikia šitokiu Liionu sudėti i "šarvuotą" dėžute ir ar jie nekaista kai >taip subuterbrodinti? > > -- > Bye, Levas > -- > http://www.vabolis.lt > > > "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message > news:jiqbo7$t3c$1@trimpas.omnitel.net... >> Man akumai gavosi po 6 x 45USD + 13USD shipingas viso gaunasi 354USD >> >> http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8586 >> >> kadangi siunciausi 6 siuntiniais tai mokesciu nepaskaiciavo >> >> >> Maciau LM2596HV bet truputi nedatraukia iejimo itampa , nes pilnai >> ikrauti >> akumai bus apie 68V >> >> >> Va dar keleta foto akumo >> -- >> >> >> Tomas >> >> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >> news:jiqb2p$s96$1@trimpas.omnitel.net... >>> Keitiklio man reikia apsvietimo sviesdiodziams, ir tar turnigio >>> wattmetrui >>> gal but. Taigi reikia kazko 51V -> 5V. >>> >>> Daiktas su berods LM2596HV man pats tas, ebejuj kazkur 7 usd gatava >>> schema, isejimas reguliuojamas kiek reikia. Tik kad paste pasimete, >>> laukiu >>> daba kitos. >>> >>> 72V tai cia jau daug, neateina geru minciu. Kadangi srove maza, galima >>> butu su nuzeminti itampa su tranzu iki kokiu 60V, tada ta pati gatava >>> schema su LM2596HV. >>> >>> Kiek kainavo baterija? Mano islaidos gavos 500 usd plius kazkiek >>> mokesciu. >>> >>> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message >>> news:jiqa8n$raa$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 25C pirkau del to kad kainos ir talpos kiekis buvo geriausias tuo metu >>>> perku is Hobbyking.com akumus po 6celes ardau ir kraunu viska I viena >>>> kruva >>>> >>>> kaireje donoras desineje gatavas produktas 70x120x300 5.2Kg su >>>> aliumininiu >>>> korpusu >>>> >>>> o kokio keitiklio reikia? 48V-->12V ? >>>> >>>> as ieskau kokios padorios schemulkos DC-DC 72V--> 12V 0.2Amax su >>>> minimum >>>> komponentu >>>> -- >>>> >>>> >>>> Tomas >>>> >>>> >>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >>>> news:jiq927$pkn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tocnai, nepagalvojau, cut-off'as gi yra, reiskias per bms'a turi >>>>> viskas >>>>> vaziuot. Tik itariu, kai tranzai atsidare pastoviai, tai ten nelabai >>>>> ir >>>>> syla. >>>>> >>>>> Su 25C tai cia pereboras, i kosmosa startuot gali. Jau 1C pas tave 600 >>>>> vatu. 3C tai jau beveik 2 kilovatai. >>>>> Tiesa - is kur akumas (LiFePo?) ir kiek kainavo? >>>>> >>>>> Pas mane 48V ir 2C, tiesa 15Ah, ir tai manau per akis man bus i darba >>>>> vazinet. Irgi pavasario laukiu, kad isbandyti nauja konfiguracija. >>>>> >>>>> Kitaciai svolociai neatsiunte DC-DC keitiklio, tai viskas sustojo >>>>> neuzbaigtoj stadijoj. Noriu pasiserti visus sviesdiodzius, ir va ner >>>>> keitiklio. O ant snargliu daryt jau nesinori. >>>>> >>>>> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jiq8ls$p74$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na ziuresim kaip del subyrejimo :) >>>>>> >>>>>> o del BMS tai per ji teka visa vartojama srove >>>>>> >>>>>> itampa keliu kad sroves mazesnes vaiksciotu >>>>>> akumas 16S2P 60V 10Ah 25C LiPo , paziuresim kai atsils ka jis sugeba >>>>>> :) >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> >>>>>> >>>>>> Tomas >>>>>> >>>>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >>>>>> news:jiq8c8$osu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Aha, kazkas panasaus. >>>>>>> >>>>>>> Baterijos bms'as pas mane mazesnis kazkoks. Ten juk daug amperu >>>>>>> nereikia, pakrovejas pas mane pvz 2A viso labo. >>>>>>> >>>>>>> Tiesa 60V tai jau kaip ir nemazai. Panasu 45-50km/h turesi max >>>>>>> greiti. >>>>>>> Ar dviratis nesubyres? >>>>>>> >>>>>>> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:jiq7hj$o01$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Cia ne kontroleris variklio :) >>>>>>>> cia baterijos BMS >>>>>>>> >>>>>>>> kontroleris toks: >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Tomas >>>> >>>> >>> >>>