Nu tu pavarai. Jau su tokiu kaip dabar darai galetum skraidyt, o cia tiesiog draugei i darba. Is mano testavimo patirties - taip, labai norisi galines pakabos. Gerai butu amortizacija. Tiesa, testavau su akumuliatorium ant bagazines, o dabar bus per remo viduri, tai pasikeis dar dinamika. Kai turesi rezultata, imesk fotkes ir siaip komentarus cia i grupsa. Nes idomu, kas ten gavosi. Ir siaip toks bendras pastebejimas (ne tau taikoma) - pasidaro zmones galingus dviracius ir issikalineja ne vietoj. Tada policija pradeda kreivai ziuret. Ims ir isvarys mus i gatves. O koks tada privalumas dviracio? Jo kaip ir nebelieka. Juk dviracio esme - vaziuoji kur nori, niekam neidomu. Europoj tai jau apribojimai tokie sudelioti, kad to elektrinio ir nebesinori visai. "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message news:jiqd2c$use$1@trimpas.omnitel.net... > Tai taip cia ne LiFePo4 cia tikras LiPo :) su visais is to > isplaukianciais pavojais > > turiu as ir A123 celiu LiFePo4 64vnt, isdure biski kinietis, nudususias > pardave nebrangiai :) > tai jos dabar naudojamos kaip rezervinis akumas dviracio testavimams ir > derinimams > > dviratis beveik surinktas, laukiu mosfetu 100V I variklio kontroleri ir > galima bus bandyt vaziuot > tiesa sitas dviratis moteriskas tai bus draugei I darba, sau sekantis > projektas gal su pilna pakaba kazka > > dviracio foto neturiu kolkas > > > -- > > > Tomas > > "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > news:jiqcao$tsp$1@trimpas.omnitel.net... >> Ziurinejau ir as tokius. Neemiau del keliu priezasciu: >> >> cia ko gero ne LiFePo, t.y. gali buti mazas ciklu skaicius. Norisi >> ilgalaikio daikto. >> tingejau organizuoti kazkoki BMS'a, t.y. nebuvau tikras, ar >> neprigrybausiu >> daug vargo su korpusu >> kaina ta pati gausis, kaip ir mano gatavo akumuliatoriaus >> >> Bet siaip respekts, geras projektelis. Dviratis jau gatavas? >> >> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:jiqbo7$t3c$1@trimpas.omnitel.net... >>> Man akumai gavosi po 6 x 45USD + 13USD shipingas viso gaunasi 354USD >>> >>> http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8586 >>> >>> kadangi siunciausi 6 siuntiniais tai mokesciu nepaskaiciavo >>> >>> >>> Maciau LM2596HV bet truputi nedatraukia iejimo itampa , nes pilnai >>> ikrauti >>> akumai bus apie 68V >>> >>> >>> Va dar keleta foto akumo >>> -- >>> >>> >>> Tomas >>> >>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >>> news:jiqb2p$s96$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Keitiklio man reikia apsvietimo sviesdiodziams, ir tar turnigio >>>> wattmetrui >>>> gal but. Taigi reikia kazko 51V -> 5V. >>>> >>>> Daiktas su berods LM2596HV man pats tas, ebejuj kazkur 7 usd gatava >>>> schema, isejimas reguliuojamas kiek reikia. Tik kad paste pasimete, >>>> laukiu >>>> daba kitos. >>>> >>>> 72V tai cia jau daug, neateina geru minciu. Kadangi srove maza, galima >>>> butu su nuzeminti itampa su tranzu iki kokiu 60V, tada ta pati gatava >>>> schema su LM2596HV. >>>> >>>> Kiek kainavo baterija? Mano islaidos gavos 500 usd plius kazkiek >>>> mokesciu. >>>> >>>> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message >>>> news:jiqa8n$raa$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 25C pirkau del to kad kainos ir talpos kiekis buvo geriausias tuo metu >>>>> perku is Hobbyking.com akumus po 6celes ardau ir kraunu viska I viena >>>>> kruva >>>>> >>>>> kaireje donoras desineje gatavas produktas 70x120x300 5.2Kg su >>>>> aliumininiu >>>>> korpusu >>>>> >>>>> o kokio keitiklio reikia? 48V-->12V ? >>>>> >>>>> as ieskau kokios padorios schemulkos DC-DC 72V--> 12V 0.2Amax su >>>>> minimum >>>>> komponentu >>>>> -- >>>>> >>>>> >>>>> Tomas >>>>> >>>>> >>>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >>>>> news:jiq927$pkn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tocnai, nepagalvojau, cut-off'as gi yra, reiskias per bms'a turi >>>>>> viskas >>>>>> vaziuot. Tik itariu, kai tranzai atsidare pastoviai, tai ten nelabai >>>>>> ir >>>>>> syla. >>>>>> >>>>>> Su 25C tai cia pereboras, i kosmosa startuot gali. Jau 1C pas tave >>>>>> 600 >>>>>> vatu. 3C tai jau beveik 2 kilovatai. >>>>>> Tiesa - is kur akumas (LiFePo?) ir kiek kainavo? >>>>>> >>>>>> Pas mane 48V ir 2C, tiesa 15Ah, ir tai manau per akis man bus i >>>>>> darba >>>>>> vazinet. Irgi pavasario laukiu, kad isbandyti nauja konfiguracija. >>>>>> >>>>>> Kitaciai svolociai neatsiunte DC-DC keitiklio, tai viskas sustojo >>>>>> neuzbaigtoj stadijoj. Noriu pasiserti visus sviesdiodzius, ir va ner >>>>>> keitiklio. O ant snargliu daryt jau nesinori. >>>>>> >>>>>> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:jiq8ls$p74$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Na ziuresim kaip del subyrejimo :) >>>>>>> >>>>>>> o del BMS tai per ji teka visa vartojama srove >>>>>>> >>>>>>> itampa keliu kad sroves mazesnes vaiksciotu >>>>>>> akumas 16S2P 60V 10Ah 25C LiPo , paziuresim kai atsils ka jis sugeba >>>>>>> :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Tomas >>>>>>> >>>>>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >>>>>>> news:jiq8c8$osu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Aha, kazkas panasaus. >>>>>>>> >>>>>>>> Baterijos bms'as pas mane mazesnis kazkoks. Ten juk daug amperu >>>>>>>> nereikia, pakrovejas pas mane pvz 2A viso labo. >>>>>>>> >>>>>>>> Tiesa 60V tai jau kaip ir nemazai. Panasu 45-50km/h turesi max >>>>>>>> greiti. >>>>>>>> Ar dviratis nesubyres? >>>>>>>> >>>>>>>> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:jiq7hj$o01$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Cia ne kontroleris variklio :) >>>>>>>>> cia baterijos BMS >>>>>>>>> >>>>>>>>> kontroleris toks: >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Tomas >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >>