vazineju su priekiniu ratu magicpie 2 apie metus . nesiskundziu. tiesa bordiurais nesokineju . (variklis sveria ~7kg) valdikliai buna arba vidiniai arba isorinai . vidiniu valdikliu + , kad maziau laidu iseina is rato bei nereikia suk galvos kur ir kaip pritvirtint valdikli , - jei kokia elektronika nupusta tenka tampytis visa rata taisymui. i maziau kaip 0,5 kw variklius net neverta ziuret , nes su paprastu dviraciu didesni greiti pasiektum mindamas. kadangi varikllis turi programavimo laida , kuriuo galima keist variklio itampa (24,36,48V) ,tai pakaitaliojus didziausias greitis daugmaz lygioj vietoj prie 24 v ~ 20km/h 36v ~30km/h 48v ~ 40km/h kaip generatoriaus mineto variklio itampa v daugmaz lygi greiciui km/h I ka dar reiktu atkreipt demesii tai rato tvirtinimas . papildomas tvirtinimas vadinamas `torque arm` yra butinas . "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:kmioim$6fm$1@trimpas.omnitel.net... > Tas variklis sveria pakankamai daug. Neuzkelsi priekinio rato ant > bordiuro. Pagalvok pats - ar normali konstrukcija, kur priekinis ratas yra > sunkus? > > Stumdo variklius daug kas. As pvz pirkcau cia > http://vpower.hk/product_list.php. Tai zinoma nereiskia, kad cia geriausia > produkcija, na bet savo darba atlieka. > > > "Eyjafjallajökull" <domodo@gmailas.com> wrote in message > news:kmidup$r70$1@trimpas.omnitel.net... >> Na gal tu ir teisus, neturiu patirties o samprotavimai tai tik teoriniai >> :) >> >> Geriau parašyk, kodėl varomas priekis yra blogis? >> ir gal galėtum užrodyt kur internete konkrečius komplektus su tuo "direct >> drive"? >> >> >> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >> news:kmi184$cvv$1@trimpas.omnitel.net... >>> Domejomes darem vazinejam jau antrus metus. Zashybys daiktas. >>> >>> Trumpai tarus teorija tokia: >>> >>> Parduotuviniai dviraciai nedziugina, gaidys yra, galingumas mazas, >>> vienzo neverta demesio. Reik daryt paciam. >>> >>> Brangiausias daiktas tai akumas. Su desovkem prasidet tai ismesti veltui >>> pinigai, reikia imti normalu LiFePo4, kastuos taip apie1500 lt (dar >>> neatsoko noras?) ir tai sudarys bent puse viso dviracio kainos. >>> >>> Varikli statyt tik i galini rata, priekinis yra blogis. Variklis turi >>> but direct drive, geared nelabai gerai, direct drive yra neuzmusamas. >>> Akuma nestatyt and bagazines, o tik i remo viduri, nes tada svorio >>> pasiskirstymas bus teisingas. >>> >>> Amortizacija yra silpna vieta. Jei pavyktu viska sustatyti i rema su >>> amortikais ir prieky ir gale butu geriausias variantas. >>> >>> Akumo itampa turi but bent jau 48 voltai, talpa bent jau 10 Ah, >>> iskrovimo srove bent jau 2C. >>> >>> Su tokiu ukiu galima tiketis 40-44 km/h max greicio, per daug >>> nesmaugiant (30-35 km/h) turetu uztekti taip apie 25-30 km. >>> >>> Na ir - mynimas tokiam dviraty tai tik siaip, kartais, kai manevruoji ar >>> nori padet i kalna. Jei lygiu asfaltu, tai gazas dugnas ir tik vairuoji. >>> Siaip aparatas gaunasi nelengvas. >>> >>> "eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message >>> news:kmgvbg$qjv$1@trimpas.omnitel.net... >>>> man irgi sitas klausimas kirba, deja vejais paleist tuos 800 Lt ar kiek >>>> ten uz nelabai gerai veikainti sprendima nesinori..norisi >>>> nuomoniu..pasimokyt is kitu klaidu:) >>>> >>>> >>>> >>>> 2013-05-09 20:40, eyjafjallajökull rašė: >>>>> uzmaciau kad ateina I mada elektrizuot dviracius, parduodami kompektai >>>>> ju elektrizavimui, t.y. ratas (priekinis arba galinis) su varikliu + >>>>> valdiklis + ten dar kazkas ir batareikos, tad gal kas >>>> >>> >>> >> >> > >