Tema: Re: dviracio elektrifikavimas ?
Autorius: junerijus
Data: 2013-05-10 19:26:22
vazineju su priekiniu ratu magicpie 2 apie metus  . nesiskundziu. tiesa 
bordiurais nesokineju .  (variklis sveria ~7kg)
valdikliai buna arba vidiniai arba isorinai .

vidiniu valdikliu + , kad maziau laidu iseina is rato  bei nereikia suk 
galvos kur ir kaip pritvirtint valdikli  , -  jei  kokia elektronika nupusta 
tenka tampytis visa rata taisymui.

i maziau kaip 0,5 kw variklius net neverta ziuret , nes su paprastu dviraciu 
didesni greiti pasiektum mindamas.

kadangi varikllis turi programavimo laida , kuriuo galima keist variklio 
itampa (24,36,48V) ,tai pakaitaliojus didziausias greitis daugmaz lygioj 
vietoj  prie
24 v ~ 20km/h
36v   ~30km/h
48v ~ 40km/h


kaip generatoriaus mineto variklio itampa v

daugmaz lygi greiciui  km/h


I ka dar reiktu atkreipt demesii tai rato tvirtinimas . papildomas 
tvirtinimas vadinamas  `torque arm` yra butinas .


"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
news:kmioim$6fm$1@trimpas.omnitel.net...
> Tas variklis sveria pakankamai daug. Neuzkelsi priekinio rato ant 
> bordiuro. Pagalvok pats - ar normali konstrukcija, kur priekinis ratas yra 
> sunkus?
>
> Stumdo variklius daug kas. As pvz pirkcau cia 
> http://vpower.hk/product_list.php. Tai zinoma nereiskia, kad cia geriausia 
> produkcija, na bet savo darba atlieka.
>
>
> "Eyjafjallajökull" <domodo@gmailas.com> wrote in message 
> news:kmidup$r70$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na gal tu ir teisus, neturiu patirties o samprotavimai tai tik teoriniai 
>> :)
>>
>> Geriau parašyk, kodėl varomas priekis yra blogis?
>> ir gal galėtum užrodyt kur internete konkrečius komplektus su tuo "direct 
>> drive"?
>>
>>
>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
>> news:kmi184$cvv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Domejomes darem vazinejam jau antrus metus. Zashybys daiktas.
>>>
>>> Trumpai tarus teorija tokia:
>>>
>>> Parduotuviniai dviraciai nedziugina, gaidys yra, galingumas mazas, 
>>> vienzo neverta demesio. Reik daryt paciam.
>>>
>>> Brangiausias daiktas tai akumas. Su desovkem prasidet tai ismesti veltui 
>>> pinigai, reikia imti normalu LiFePo4, kastuos taip apie1500 lt (dar 
>>> neatsoko noras?) ir tai sudarys bent puse viso dviracio kainos.
>>>
>>> Varikli statyt tik i galini rata, priekinis yra blogis. Variklis turi 
>>> but direct drive, geared nelabai gerai, direct drive yra neuzmusamas. 
>>> Akuma nestatyt and bagazines, o tik i remo viduri, nes tada svorio 
>>> pasiskirstymas bus teisingas.
>>>
>>> Amortizacija yra silpna vieta. Jei pavyktu viska sustatyti i rema su 
>>> amortikais ir prieky ir gale butu geriausias variantas.
>>>
>>> Akumo itampa turi but bent jau 48 voltai, talpa bent jau 10 Ah, 
>>> iskrovimo srove bent jau 2C.
>>>
>>> Su tokiu ukiu galima tiketis 40-44 km/h max greicio, per daug 
>>> nesmaugiant (30-35 km/h) turetu uztekti taip apie 25-30 km.
>>>
>>> Na ir - mynimas tokiam dviraty tai tik siaip, kartais, kai manevruoji ar 
>>> nori padet i kalna. Jei lygiu asfaltu, tai gazas dugnas ir tik vairuoji. 
>>> Siaip aparatas gaunasi nelengvas.
>>>
>>> "eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:kmgvbg$qjv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> man irgi sitas klausimas kirba, deja vejais paleist tuos 800 Lt ar kiek 
>>>> ten uz nelabai gerai veikainti sprendima nesinori..norisi 
>>>> nuomoniu..pasimokyt is kitu klaidu:)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2013-05-09 20:40, eyjafjallajökull rašė:
>>>>> uzmaciau kad ateina I mada elektrizuot dviracius, parduodami kompektai
>>>>> ju elektrizavimui, t.y. ratas (priekinis arba galinis) su varikliu +
>>>>> valdiklis + ten dar kazkas ir batareikos, tad gal kas
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>