PVM'a moket tenka, daiktai per dideli, kad be mokesčių praeitų. Muito nebuvo. Šiaip tai kit'ą ir perki. Tik į tai neįeina akumuliatorius, nes tai dalykas brangus, ir nėra prasmės juos į KIT'ą įtraukinėti. Taip kad atsisiunti ratą su valdikliu ir visais pričindalais, ir organizuojiesi akumą. Pirkau 36v 500W, bet tai buvo klaida. Pašėrus iš 48 voltų, pasidarė normalus daiktas. Šiaip 36V KIT'as normaliai laiko 48 voltus. "Andrius" <adaubaras@gmail.com> wrote in message news:kml3j8$b1a$1@trimpas.omnitel.net... >O kaip su siuntimu reikalai praėjo ar daug reikėjo pvm ir muito sumokėti? > Ir kokios galios pats pirkai? Ar verta ten iškarto pirkti visą KIT? > > "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > news:kmioim$6fm$1@trimpas.omnitel.net... >> Tas variklis sveria pakankamai daug. Neuzkelsi priekinio rato ant >> bordiuro. Pagalvok pats - ar normali konstrukcija, kur priekinis ratas >> yra sunkus? >> >> Stumdo variklius daug kas. As pvz pirkcau cia >> http://vpower.hk/product_list.php. Tai zinoma nereiskia, kad cia >> geriausia produkcija, na bet savo darba atlieka. >> >> >> "Eyjafjallajökull" <domodo@gmailas.com> wrote in message >> news:kmidup$r70$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na gal tu ir teisus, neturiu patirties o samprotavimai tai tik teoriniai >>> :) >>> >>> Geriau parašyk, kodėl varomas priekis yra blogis? >>> ir gal galėtum užrodyt kur internete konkrečius komplektus su tuo >>> "direct drive"? >>> >>> >>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >>> news:kmi184$cvv$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Domejomes darem vazinejam jau antrus metus. Zashybys daiktas. >>>> >>>> Trumpai tarus teorija tokia: >>>> >>>> Parduotuviniai dviraciai nedziugina, gaidys yra, galingumas mazas, >>>> vienzo neverta demesio. Reik daryt paciam. >>>> >>>> Brangiausias daiktas tai akumas. Su desovkem prasidet tai ismesti >>>> veltui pinigai, reikia imti normalu LiFePo4, kastuos taip apie1500 lt >>>> (dar neatsoko noras?) ir tai sudarys bent puse viso dviracio kainos. >>>> >>>> Varikli statyt tik i galini rata, priekinis yra blogis. Variklis turi >>>> but direct drive, geared nelabai gerai, direct drive yra neuzmusamas. >>>> Akuma nestatyt and bagazines, o tik i remo viduri, nes tada svorio >>>> pasiskirstymas bus teisingas. >>>> >>>> Amortizacija yra silpna vieta. Jei pavyktu viska sustatyti i rema su >>>> amortikais ir prieky ir gale butu geriausias variantas. >>>> >>>> Akumo itampa turi but bent jau 48 voltai, talpa bent jau 10 Ah, >>>> iskrovimo srove bent jau 2C. >>>> >>>> Su tokiu ukiu galima tiketis 40-44 km/h max greicio, per daug >>>> nesmaugiant (30-35 km/h) turetu uztekti taip apie 25-30 km. >>>> >>>> Na ir - mynimas tokiam dviraty tai tik siaip, kartais, kai manevruoji >>>> ar nori padet i kalna. Jei lygiu asfaltu, tai gazas dugnas ir tik >>>> vairuoji. Siaip aparatas gaunasi nelengvas. >>>> >>>> "eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message >>>> news:kmgvbg$qjv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> man irgi sitas klausimas kirba, deja vejais paleist tuos 800 Lt ar >>>>> kiek ten uz nelabai gerai veikainti sprendima nesinori..norisi >>>>> nuomoniu..pasimokyt is kitu klaidu:) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> 2013-05-09 20:40, eyjafjallajökull rašė: >>>>>> uzmaciau kad ateina I mada elektrizuot dviracius, parduodami >>>>>> kompektai >>>>>> ju elektrizavimui, t.y. ratas (priekinis arba galinis) su varikliu + >>>>>> valdiklis + ten dar kazkas ir batareikos, tad gal kas >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >>