Su elektriniu pradejau naudoti salma, pries tai nelipdavo, bet dabar jau nebejuokinga. Vejas varo i akis, o jei dar priespriesinis isvis blogai - todel salmas su stiklu (pas mus - retenybe). Toliau - saltu metu naudojami motociklininko drabuziai. Gerai nuo vejo, saugumui irgi nekenkia. Kadangi motocikla irgi turiu, papildomu islaidu nebuvo. Na o vasara, jei jau kas atsitiks, teks pravaziuot nuoga subine per asfalta. Rizika. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kmqkbg$8bn$2@trimpas.omnitel.net... >o kame skirtumas? > > On 2013.05.13 13:13, Aras wrote: >> 50 km/h? Kaip situacija su dviratininko saugumu? Juk dviratis - ne >> mopedas... >> >> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >> news:kmq65m$ogc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Minti elektrini sunku dvirati kaifo nera, cia ner ka slepti. Taip tik, >>> kartais, manervuojant ar ten, kur ir taip letai tik galima vaziuoti, bei >>> kartais, padedant pasiekti max greiti ar padedant i kalna kilti letai. >>> >>> Lygiu asfaltu pvz noretusi kokiu 50 km/h, tada galima butu daug maz >>> vienodai >>> su masinom judeti, maziau lenkimo ir maziau pavojaus. >>> >>> Is realaus gyvenimo - su 36 voltais buvo ziaurus galios ir greicio >>> trukumas, >>> o su 48 V viskas sustojo i savo vietas. >>> >>> Ukiskai tarus taip - su 36v ir 500W >>> "Vaidas" <a@b.lt> wrote in message >>> news:kmq554$neo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Anot tavęs 0.5kW galia yra šūdas. Bet kiek didelis šūdas? Nes vienam >>>> elektros reikia tik kad būtų lengviau minti (arba mini lengvai, o >>>> važiuoji >>>> greitai), kitam - mynimas galimas tik išsikrovus ir net į kalną turi >>>> užtempti variklis. >>>> >>>>