O akumuliatorius gal irgi iš jų pirkai? LiFePO4 10AH48V su BMS ir pakrovėju kainuoja 220$ - lyg ir nebloga kaina? "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:kmptji$gbq$1@trimpas.omnitel.net... > PVM'a moket tenka, daiktai per dideli, kad be mokesčių praeitų. Muito > nebuvo. > > Šiaip tai kit'ą ir perki. Tik į tai neįeina akumuliatorius, nes tai > dalykas brangus, ir nėra prasmės juos į KIT'ą įtraukinėti. > > Taip kad atsisiunti ratą su valdikliu ir visais pričindalais, ir > organizuojiesi akumą. > > Pirkau 36v 500W, bet tai buvo klaida. Pašėrus iš 48 voltų, pasidarė > normalus daiktas. Šiaip 36V KIT'as normaliai laiko 48 voltus. > > "Andrius" <adaubaras@gmail.com> wrote in message > news:kml3j8$b1a$1@trimpas.omnitel.net... >>O kaip su siuntimu reikalai praėjo ar daug reikėjo pvm ir muito sumokėti? >> Ir kokios galios pats pirkai? Ar verta ten iškarto pirkti visą KIT? >> >> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >> news:kmioim$6fm$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tas variklis sveria pakankamai daug. Neuzkelsi priekinio rato ant >>> bordiuro. Pagalvok pats - ar normali konstrukcija, kur priekinis ratas >>> yra sunkus? >>> >>> Stumdo variklius daug kas. As pvz pirkcau cia >>> http://vpower.hk/product_list.php. Tai zinoma nereiskia, kad cia >>> geriausia produkcija, na bet savo darba atlieka. >>> >>> >>> "Eyjafjallajökull" <domodo@gmailas.com> wrote in message >>> news:kmidup$r70$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na gal tu ir teisus, neturiu patirties o samprotavimai tai tik >>>> teoriniai :) >>>> >>>> Geriau parašyk, kodėl varomas priekis yra blogis? >>>> ir gal galėtum užrodyt kur internete konkrečius komplektus su tuo >>>> "direct drive"? >>>> >>>> >>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >>>> news:kmi184$cvv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Domejomes darem vazinejam jau antrus metus. Zashybys daiktas. >>>>> >>>>> Trumpai tarus teorija tokia: >>>>> >>>>> Parduotuviniai dviraciai nedziugina, gaidys yra, galingumas mazas, >>>>> vienzo neverta demesio. Reik daryt paciam. >>>>> >>>>> Brangiausias daiktas tai akumas. Su desovkem prasidet tai ismesti >>>>> veltui pinigai, reikia imti normalu LiFePo4, kastuos taip apie1500 lt >>>>> (dar neatsoko noras?) ir tai sudarys bent puse viso dviracio kainos. >>>>> >>>>> Varikli statyt tik i galini rata, priekinis yra blogis. Variklis turi >>>>> but direct drive, geared nelabai gerai, direct drive yra neuzmusamas. >>>>> Akuma nestatyt and bagazines, o tik i remo viduri, nes tada svorio >>>>> pasiskirstymas bus teisingas. >>>>> >>>>> Amortizacija yra silpna vieta. Jei pavyktu viska sustatyti i rema su >>>>> amortikais ir prieky ir gale butu geriausias variantas. >>>>> >>>>> Akumo itampa turi but bent jau 48 voltai, talpa bent jau 10 Ah, >>>>> iskrovimo srove bent jau 2C. >>>>> >>>>> Su tokiu ukiu galima tiketis 40-44 km/h max greicio, per daug >>>>> nesmaugiant (30-35 km/h) turetu uztekti taip apie 25-30 km. >>>>> >>>>> Na ir - mynimas tokiam dviraty tai tik siaip, kartais, kai manevruoji >>>>> ar nori padet i kalna. Jei lygiu asfaltu, tai gazas dugnas ir tik >>>>> vairuoji. Siaip aparatas gaunasi nelengvas. >>>>> >>>>> "eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:kmgvbg$qjv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> man irgi sitas klausimas kirba, deja vejais paleist tuos 800 Lt ar >>>>>> kiek ten uz nelabai gerai veikainti sprendima nesinori..norisi >>>>>> nuomoniu..pasimokyt is kitu klaidu:) >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> 2013-05-09 20:40, eyjafjallajökull rašė: >>>>>>> uzmaciau kad ateina I mada elektrizuot dviracius, parduodami >>>>>>> kompektai >>>>>>> ju elektrizavimui, t.y. ratas (priekinis arba galinis) su varikliu + >>>>>>> valdiklis + ten dar kazkas ir batareikos, tad gal kas >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> > >