Tema: Re: įkroviklis AA ir AAA elementams
Autorius: MRT
Data: 2016-03-18 16:11:15

> Tai ne aritmetinė notacija, todėl labai plačiai naudojama ir tokia (Cxx).

bet taip galima susipainiot su 3C ir C3 tada..

> Nūnai neretai tos features yra daugiau marketingo išpūstas reikalas (kurį tu tiesiog must have!), nei reali nauda.

ne feature kainuoja, o marketingas :) .. nauda kaip ir yra..
ir taip, nauda aktualesne, kai krovimas didesne srove..

> Kaip jau rašiau, turint tokį buką kroviklį labai patogu visiškai nesirūpinti ką tu į jį kiši ir kiek ten laiko kas kraunasi.
> Ištrauki pilnai ar beveik pilnai pakrautas. Stalčiuje rezervui, aišku, turi voliotis papildomi 4-8+ LSD pirščiukai, kas turbūt ir
> natūraliai gaunasi šiais laikais prisipirkaliojant tų AA iš visų kampų. Bent jau man.

va ta rezerva as jau kuris laikas pasikeiciau i greitaji krovikli..
1C jau kaip ir normalu kraut.. rezerve kokiais ziurkej voliojas
Duracell'is ko gero dar originalus, kad neuzknistu laukti 1h-2h be peles.
Rezerviniu LSD ne kilmingu pigenu ne taip senai pasiemiau kelias.