Tema: Re: įkroviklis AA ir AAA elementams
Autorius: dpi
Data: 2016-03-19 22:53:59
Pas mane tas i-tec, bet matyt veikimas panašus.
Rėžimą ir srovę gali keisti palaikęs Mode mygtuką. T.y. krovimas pradedamas
iš naujo.
Kai baterijų būklė daugmaž žinoma, kraunu su Charge. Jei nežinau ar noriu
išlyginti, Discharge'inu.
Suprantama, kiekvienas iškrovimas-pakrovimas sunaudoja vieną baterijos
gyvavimo ciklą. Kuris būna iki 300 kartų, arba kartais didesnis.
Refresh darytų kelis ciklus. Aš labiau mėgstu rankiniu būdu Discharge -
Charge.

"4r"  wrote in message news:ncjfq3$jbq$1@trimpas.omnitel.net...
tik kaip suprantu krovimo srovęs reikia nustatyti per 8sek nuo baterijos
įdėjimo nes kitaip po to jos reguliuoti neina,
Beje ką geriau naudoti, charge/test ar charge/refresh? (pastarasis režimas
pasak manual gali trukti ilgiau nei 24val..)