Tema: Re: ?kroviklis AA ir AAA elementams
Autorius: svyt
Data: 2016-03-19 15:33:10
Pritariu dalinai. Matai dabar atsirado 18650 ir panasus elementai
 prozikams, noris kad butu galimybe krauti automobilije nuo 12v
 tai rau rodziau savo pasirinkima, ir jis berods pigesnis uz sita,
 o viskas viename- nuo aaa iki licio 18650.
o tos regeneracijos
 tai gal ir teisus, jei jau kaput batarkei ka ten is jos
 priregeneruosi.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----