Tema:
Autorius: bezas
Data: 2018-01-19 09:10:05
Visokie sudniekiai wifi reles, rozetes, telefono deklai, adapteriai, bt
ausines. Dviraciui kokie sudukai kaip detuves, purvasaugiai.
Nesugalvociau ką rimto ir brangaus pas kinus pirkti.
Ai esu kazkada windowsine plansete pirkes nusprogo po proros menesiu.
Kinas net i kalbas nesileido apie kazkokias garantijas. Kur pasiskusti
jau po 2 sav nebera.
Tai net nerizikuociau antra kart kazka brangaus pirkti.