Pardavinėju ebay sandeliuką pastoviai... Kai pirkėjas pasako, kad kažkas negerai, dėl prekės kainos net nesiaiškinu, bandau tartis, tik kad siuntimo išlaidas man palieka, blogą prekę gali turėt. Kol kas praėjo ramiai. Bet taip, iš esmės kai pirkėjas skundžiasi, klausi kur ir kada ateit į šikną pabučiuot. Ir džiaugiesi, kad parašė pasirinkdamas priežastį "contact seller", o ne "did not receive item" (pastarasis beveik pradeda procesą link pinigų šaldymo). On 2018.01.19 20:00, Remigijus wrote: > Taip, principe taip ir yra. Bet tuo galima džiaugtis, kol esi pirkėjas. > > O jei būtum pardavėjas, ką apie tai pasakytum? Tokie "užsimeni, kad > skaudą galvą" tiesiog žlugdo viską. Kartais pirkėjas akivaizdžiai > meluoja, nesiteikia pateikti jokių savo pretenzijos įrodymų, o dėl ebay > politikos ir nenorint gadinti reputacijos tenka gražint pinigus. Ebay > dabar labai nedraugiškas pardavėjams... Aliexpress dėl tų daugybės > nesąžiningų pirkėjų, bando kažkiek apgint ir pardavėją, bet dėl to vėlgi > nukenčia sąžiningi pirkėjai... Sunku rasti balansą... > > Beje, nesusidūręs su prekyba ebay, niekada nesupras, kokių kartais > keistuolių (švelniai tariant) yra tarp pirkėjų. Kartais atrodo, kad jie > visiškai nesuvokia ką perka, o gavę stebisi, kad ten visai ne tai... > > > 2018-01-19 10:41, cD-r0m rašė: > >> eBay užsimeni, kad skaudą galvą, ir pirkėjas gražina pinigus, nes >> žino, kad jei negražins, sistema vis tiek prasuks, tik dar užtagins >> minusą. Per 60d. pats ebay ir dar per 180 dienų paypalas saugo. >> >> Be ebay lieka tik paypalo apsauga, kuri truputi logiškesnė, bet >> vistiek yra labai orientuota į pirkėjo ramybę. >>