Taip, principe taip ir yra. Bet tuo galima džiaugtis, kol esi pirkėjas. O jei būtum pardavėjas, ką apie tai pasakytum? Tokie "užsimeni, kad skaudą galvą" tiesiog žlugdo viską. Kartais pirkėjas akivaizdžiai meluoja, nesiteikia pateikti jokių savo pretenzijos įrodymų, o dėl ebay politikos ir nenorint gadinti reputacijos tenka gražint pinigus. Ebay dabar labai nedraugiškas pardavėjams... Aliexpress dėl tų daugybės nesąžiningų pirkėjų, bando kažkiek apgint ir pardavėją, bet dėl to vėlgi nukenčia sąžiningi pirkėjai... Sunku rasti balansą... Beje, nesusidūręs su prekyba ebay, niekada nesupras, kokių kartais keistuolių (švelniai tariant) yra tarp pirkėjų. Kartais atrodo, kad jie visiškai nesuvokia ką perka, o gavę stebisi, kad ten visai ne tai... 2018-01-19 10:41, cD-r0m rašė: > eBay užsimeni, kad skaudą galvą, ir pirkėjas gražina pinigus, nes žino, > kad jei negražins, sistema vis tiek prasuks, tik dar užtagins minusą. > Per 60d. pats ebay ir dar per 180 dienų paypalas saugo. > > Be ebay lieka tik paypalo apsauga, kuri truputi logiškesnė, bet vistiek > yra labai orientuota į pirkėjo ramybę. >