Tema:
Autorius: Remigijus
Data: 2018-01-19 20:00:43
Taip, principe taip ir yra. Bet tuo galima džiaugtis, kol esi pirkėjas.

O jei būtum pardavėjas, ką apie tai pasakytum? Tokie "užsimeni, kad 
skaudą galvą" tiesiog žlugdo viską. Kartais pirkėjas akivaizdžiai 
meluoja, nesiteikia pateikti jokių savo pretenzijos įrodymų, o dėl ebay 
politikos ir nenorint gadinti reputacijos tenka gražint pinigus. Ebay 
dabar labai nedraugiškas pardavėjams... Aliexpress dėl tų daugybės 
nesąžiningų pirkėjų, bando kažkiek apgint ir pardavėją, bet dėl to vėlgi 
nukenčia sąžiningi pirkėjai... Sunku rasti balansą...

Beje, nesusidūręs su prekyba ebay, niekada nesupras, kokių kartais 
keistuolių (švelniai tariant) yra tarp pirkėjų. Kartais atrodo, kad jie 
visiškai nesuvokia ką perka, o gavę stebisi, kad ten visai ne tai...


2018-01-19 10:41, cD-r0m rašė:

> eBay užsimeni, kad skaudą galvą, ir pirkėjas gražina pinigus, nes žino, 
> kad jei negražins, sistema vis tiek prasuks, tik dar užtagins minusą. 
> Per 60d. pats ebay ir dar per 180 dienų paypalas saugo.
> 
> Be ebay lieka tik paypalo apsauga, kuri truputi logiškesnė, bet vistiek 
> yra labai orientuota į pirkėjo ramybę.
>