Tema:
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-01-19 10:41:48
Silpna tuom, kad duoda terminą visokius video įkelt ir kompų
neišmanantiems ne visad pasiseka. Pats nesusidūriau šiaip, bet
atsiliepimų pilna blogų dėl pirkėjų interesų apsaugos...

eBay užsimeni, kad skaudą galvą, ir pirkėjas gražina pinigus, nes žino,
kad jei negražins, sistema vis tiek prasuks, tik dar užtagins minusą.
Per 60d. pats ebay ir dar per 180 dienų paypalas saugo.

Be ebay lieka tik paypalo apsauga, kuri truputi logiškesnė, bet vistiek
yra labai orientuota į pirkėjo ramybę.