Nesvarbu mergina, vyras ar gyvunas - taisykle viena, nesulauki prekes, keli byla, ir tegul jau ten paskui aiskinasi su pastu pats pardavejas nuejo ar nenuejo, taves tai nebeturi jaudinti. Garantuoju, kad niekas nieko nepersiunte antra karta, atrado durniuka ir dziaugiasi. Nes visu pirma, pastas neskelbia, kad siunta prarasta,o tik po dvieju menesiu pradeda ieskoti, taip siunta yra ieskoma, kitaip cia neblogas bizniukas butu. Pastas iesko siuntos, o kad ta padaryti, jisai duotu uzklausima Lietuvos pastui, isvis butu ziurima, ar iki LT siunta atejo ar ne, gal net ir tave pastas issikviestu, jog pasirasytum, kad siuntos negavai, nes kad tu negali online stebeti kur siunta yra, nereiskia, kad pastas jos neseka, bet yra kita medalio puse, paprastai visai tai uztrunka daugiau negu du menesius, kol popiereliai suvaiksto, cia niekas neskuba, ypac pas mus, o pardavejas tempe laiko tol, kol nebegali rasyti jokiu blogu komentaru ir viskas. Tai sakau, dabar dziaukis bent tiek, kad nuostolis tik 70 Lt, o kita karta, jei siunta neateis, keli byla ir kasaisi bamba, o tegul pardavejas jau aiskinasi, kur dingo siunta. Paprastai is USA siunciant, net paprastu registruotu pastu, galima sekti siunta USPS tinklapyje, cia tik musu bananu respublikoje tai nera iprasta, nors ir dabar post.lt teikia primityvia sekimo sistema, ir netgi musu siuntos kodus USPS pripazista, aisku, ten rodo labai mazai info, bet vistiek rodo, ir visada prasyk siuntos numerio. Dabar galiu pasiulyti vistiek parasyti gal i paypala, nusiusti susirasinejimus su pardaveju ir pan. nors jie nieko negales padaryti, bet ateityje tam pardavejui bus sunkiau bylas laimeti, nes jisai bus itrauktas jau i ju ta duomenu baze, kaip galbut nepatikimas, o pinigu tu vistiek neatgausi. Kai zinai savo teises ir pareigas, ebejuj prekintis tampa labai saugu ir lengva, todel niekada nereikia patingeti paskaityti FAQ, ypac to skyriaus, kur kalbama, ka daryti, jei preke neatejo :) Pagarbiai "Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:hipon2$8fs$1@trimpas.omnitel.net... > Aciu uz issamu atsakyma:) As tiek ilgai laukiau todel, kad rugpjuti > uzsakius, kai menesi nieko negavau kreipiausi i pardaveja. Jis man atsake, > kad ju pastas laiko kad preke prarasta kai sueina du menesiai, todel jis > persius tik po dvieju menesiu. Na ka, palaukiau as iki spalio, parasiau > pardavejui vel. Tada tas atseit man persiunte antra karta. Nuo lapkricio > laukiau iki dabar, vel nieko. Tai vat ir domiuosi. nenumirsiu aisku as nuo > tu 70 litu, tiesiog nemalonu, na ir bus pamoka kad su jais grieztai > reikia:) Mergina ten buvo:/ > > On 2010.01.15 12:56, Gurguliatorius wrote: >> Nu tai tu labdaros organizacija, ar kas? Prekes pirkai rugpjuti? Nu tai >> durna ir baznycioje musa, praleidai visus deadline'us, net komentaro >> blogo >> negali kalti, pardavejo vietoje as irgi nebereaguociau i kazkokius >> pasvaiciojimus po tiek laiko. >> O ateiciai zinok, negauni prekes, keli disputa per paypal'a, riba 45 >> dienos. >> Iskelei, tuomet bendravimas vyksta paypale, pardavejas neatraso, ar >> nesutinka bendradarbiauti, tada jau prasai kad isikistu paypalas, kuris >> perskaito tavo visa susirasinejima ir nusprendzia, grazinti pinigus ar ne >> (jei is pardavejo jokio responso, arba neaiskios balbaliones, kad >> siunciau >> bet kodo nera, vienareiksmiskai pinigai grazinami tau) paprastai kol >> vyksta >> disputas, ta suma pas pardaveja buna isaldyta, jei preke gauni, ar >> susitari >> kazkaip kitaip su pardaveju, tai uzdarai disput'a, ir visi graziai >> issiskirstot, ir nereikia cia gailetis, laukti ir tiketis kad kazka jis >> tau >> irodys. Siuntos numeri duodi bet kokiai siuntai, kad ir dantu krapstuka >> siunciant, pastas visada priskiria numeri siuntos, kitas klausimas, ar >> galima ji sekti ar negalima online, bet numeris siuntos visada >> egzistuoja. >> Antras dalykas, komentarui palikti yra 60 dienu limitas, praleidai, >> basta, >> net blogu komentaru nebepagrasinsi, kaip supratau, kol dar grese blogi >> komentarai, tol bendravo su tavimi, o po dvieju menesiu tikrai nemanau, >> kad >> dar kasnors su tavimi kalbesis, bent jau as nekalbeciau su tokiu, >> reaguoti >> reikia protingu laikotarpiu, tu isivaizduok, atsibunda kazkas po keturiu >> menesiu ir pradeda aiskinti, kad negavo prekes. >> Trecia, pamirsk tu ta preke ir tuos pinigus, jei praejo du menesiai, su >> tavimi nekalbes niekas, nei pardavejas, nei ebejus, nei paypalas. >> Ir pries darant pirkimus visada pravartu pasiskaityti, ka daryti tokiu >> atveju, jei preke neateina, ar ji brokuota, o ne rasineti pardavejui >> laiskus >> ir is geros valios laukti kazkokio atsakymo. Jei parasai ir per kelias >> dienas nera jokio respons'o, vienareiksmiskai keliama byla, garantuoju, >> ta >> pacia diena butu grazines pinigus.