butent! "Niccolo" <linas.niccolo[ismesti]@gmail.com> wrote in message news:his3ar$50f$1@trimpas.omnitel.net... > Tai gal tamsta baik maišytis. Jei mokėta paypalu - tai jau siuntėjo > (pardavėjo) pareiga pasirūpinti, kad jis galėtų įrodyti, kad siunta > pasiekė pirkėją. O pirkėjui visiškai dzin, čia jau ne jo bėda. Jis negavo > prekės - atgauna pinigus, išskyrus tą atvejį,kaip pardavėjas gali įrodyti, > kad prekė pirkėją pasiekė, ir visai nesvarbu, kaip jis tai įrodys, per > trackingą, registravimą ar kažkaip kitaip. Bet faktas vienas: tai - tikrai > ne pirkėjo rūpestis. > > "QQ" <qq.spam@gmail.com> wrote in message > news:hiqu0a$gci$1@trimpas.omnitel.net... >> baikit jūs plakt du skirtingus dalykus į vieną vietą. tracking do >> tracking. trackingą siūlo tik upsai, dhlai, fedexai, ir brangieji usps >> siuntimo metodai. visai kas kita yra registration no., kurį turi >> kiekviena _registruota_ siunta (lietuvoje registruotos siuntos >> automatiškai draudžiamos). siuntos _registravimas_ tikrai nebrangus, ir >> jei autorius to iš pardavėjo neišsireikalavo (nors paprastai pastarieji >> visad tik taip ir tenori siųst, mažiau jiem patiem bėdų) - tai čia jau >> tik jo problema. >> >> On 2010.01.15 10:11, erikas wrote: >>> jei nera trakingo tai tau is vis nera del ko parintis, nes trakinga turi >>> daryti pardavejas, ir cia nereikia nieko papildomai uzsakineti. >>> esu daug tokiu suduku siuntesis, tai viskas kas kainuoja daugiau nei 10$ >>> turi vienoki ar kitoki siuntos registracijos numeri. juk kai paste >>> priduoda preke kuri sveria ne 3 gramus bet kuriuo atveju ja >>> iregistruoja, kad bent jau prieme issiuntimui. >>> >>> pildyk paypale skunda. butu kaip ir mano atveju, paypalas pardavejo >>> paprasytu issiuntimo irodymo, tada ji patikrintu ir nerade grazintu >>> pinigus. >>> >>> p.s. esu dar negaves 1.5$ dolerio vertes siuntinuko, bet net jis turi >>> trakinga >>