Tai gal tamsta baik maišytis. Jei mokėta paypalu - tai jau siuntėjo (pardavėjo) pareiga pasirūpinti, kad jis galėtų įrodyti, kad siunta pasiekė pirkėją. O pirkėjui visiškai dzin, čia jau ne jo bėda. Jis negavo prekės - atgauna pinigus, išskyrus tą atvejį,kaip pardavėjas gali įrodyti, kad prekė pirkėją pasiekė, ir visai nesvarbu, kaip jis tai įrodys, per trackingą, registravimą ar kažkaip kitaip. Bet faktas vienas: tai - tikrai ne pirkėjo rūpestis. "QQ" <qq.spam@gmail.com> wrote in message news:hiqu0a$gci$1@trimpas.omnitel.net... > baikit jūs plakt du skirtingus dalykus į vieną vietą. tracking do > tracking. trackingą siūlo tik upsai, dhlai, fedexai, ir brangieji usps > siuntimo metodai. visai kas kita yra registration no., kurį turi > kiekviena _registruota_ siunta (lietuvoje registruotos siuntos > automatiškai draudžiamos). siuntos _registravimas_ tikrai nebrangus, ir > jei autorius to iš pardavėjo neišsireikalavo (nors paprastai pastarieji > visad tik taip ir tenori siųst, mažiau jiem patiem bėdų) - tai čia jau > tik jo problema. > > On 2010.01.15 10:11, erikas wrote: >> jei nera trakingo tai tau is vis nera del ko parintis, nes trakinga turi >> daryti pardavejas, ir cia nereikia nieko papildomai uzsakineti. >> esu daug tokiu suduku siuntesis, tai viskas kas kainuoja daugiau nei 10$ >> turi vienoki ar kitoki siuntos registracijos numeri. juk kai paste >> priduoda preke kuri sveria ne 3 gramus bet kuriuo atveju ja >> iregistruoja, kad bent jau prieme issiuntimui. >> >> pildyk paypale skunda. butu kaip ir mano atveju, paypalas pardavejo >> paprasytu issiuntimo irodymo, tada ji patikrintu ir nerade grazintu >> pinigus. >> >> p.s. esu dar negaves 1.5$ dolerio vertes siuntinuko, bet net jis turi >> trakinga >