2 kartus pildziau paypale skundus, abiem atvejais SIUNTEJAS negalejo irodyti, kad siunta mane pasieke ir grazino pinigus. is manes paypalas nereikalavo nieko "QQ" <qq.spam@gmail.com> wrote in message news:his41h$5n1$1@trimpas.omnitel.net... > On 2010.01.16 12:10, Niccolo wrote: >> Tai gal tamsta baik maišytis. Jei mokėta paypalu - tai jau siuntėjo >> (pardavėjo) pareiga pasirūpinti, kad jis galėtų įrodyti, kad siunta >> pasiekė pirkėją. O pirkėjui visiškai dzin, čia jau ne jo bėda. Jis negavo >> prekės - atgauna pinigus, išskyrus tą atvejį,kaip pardavėjas gali >> įrodyti, kad prekė pirkėją pasiekė, ir visai nesvarbu, kaip jis tai >> įrodys, per trackingą, registravimą ar kažkaip kitaip. Bet faktas vienas: >> tai - tikrai ne pirkėjo rūpestis. > > jeigu pirkėjas nepasirūpino, kad siunta būtų registruota/drausta, nė viena > pusė negalės pateikt svarių įrodymų siuntos dingimo atveju. o tada jau > laimės dalykas, kurie paypalui pasirodys įtikinamesni.