Tema: Re: Reikia patarimo del pirkinio
Autorius: erikas
Data: 2010-01-16 12:24:48
2 kartus pildziau paypale skundus, abiem atvejais SIUNTEJAS negalejo 
irodyti, kad siunta mane pasieke ir grazino pinigus.

is manes paypalas nereikalavo nieko


"QQ" <qq.spam@gmail.com> wrote in message 
news:his41h$5n1$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2010.01.16 12:10, Niccolo wrote:
>> Tai gal tamsta baik maišytis. Jei mokėta paypalu - tai jau siuntėjo 
>> (pardavėjo) pareiga pasirūpinti, kad jis galėtų įrodyti, kad siunta 
>> pasiekė pirkėją. O pirkėjui visiškai dzin, čia jau ne jo bėda. Jis negavo 
>> prekės - atgauna pinigus, išskyrus tą atvejį,kaip pardavėjas gali 
>> įrodyti, kad prekė pirkėją pasiekė, ir visai nesvarbu, kaip jis tai 
>> įrodys, per trackingą, registravimą ar kažkaip kitaip. Bet faktas vienas: 
>> tai - tikrai ne pirkėjo rūpestis.
>
> jeigu pirkėjas nepasirūpino, kad siunta būtų registruota/drausta, nė viena 
> pusė negalės pateikt svarių įrodymų siuntos dingimo atveju. o tada jau 
> laimės dalykas, kurie paypalui pasirodys įtikinamesni.