Tema: Re: Supreme Commander 2 DEMO - Out
Autorius: YZF
Data: 2010-02-26 10:22:57
"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message 
news:hm7u5u$fv8$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano įspūdžiai: pats didžiausias minusas demo, kad trumpas :) O dabar 
> rimčiau:
> Pliusai:
> Taip strateginis zoomas yra labai geras dalykas. Galbūt aš jau nebepamenu, 
> tačiau SC1 lyg ir buvo galima reguliuoti nuo kokio zoom lygio pradeda 
> matytis ikonėlės identifikuojančios unitus. Dabartininiam demo mano 
> nuomone blogai parinktas tas momentas kai uždedamos ikonėlės (šiek tiek 
> per vėlai).
> Atrodo bus laikomasi senų tradicijų ir mapai bus gan dideli.
> Inžinieriai patruliavimo režime remontuoja kelyje esančius unitus arba 
> salvagina metalą
> Mano kompas veža grafiką ant maksimalių settingų.
> Muzikos ir garsų nevertinsiu, nes ant ausies dramblys yra užlipęs, or ir 
> svarbiausia, kad jie netrukdytų. Demo jie netrukdė.
>
> Minusai:
> Pathfindingas. Nesuprantu kodėl kiti sako, kad jis geras. Demo misijoje 
> kur reikia sunaikinti dvi bazes skirtingose pusėse, viršutinė bazės 
> prieiga yra ant tokiomini kalniuko su plačiu šlaitu. Nurodžius judėti į 
> bazės centra, visi unitai sugalvoja eiti per vieną tašką ir užsikemša. 
> Nurodžius rankom per kur judėti važiuoja be problemų. Tiesa dar geimo metu 
> unitai linkę užstrigti jei netoli pastato kažką nukalą ir lieka metalo 
> krūva.
> Move-attack realizacija. Verkiau. Tai nurodžius mano unitai eina iki pirmo 
> priešininko unito, sustoja ir... dalis pradeda šaudyti, dalis stovi 
> (vietos prie jo priartėti yra visiems). Negana to nesirenkamas taikinys 
> pagal prioritetą (pvz paleidau gunshipus ant kompo tankų ir mobilių 
> raketų) tai vieni šaudo į raketas (ok), kiti į tankus (ne ok), o kiti iš 
> viso rūko, nors galėtų paskristi ir lupti (didelis ne ok).
> Galbūt iki galo neįvaldžiau, nors logika sako kad blogai realizuota. Yra 3 
> reagavimo į priešą būdai (nereguoti, atsišaudyti stovint ir pilnas 
> kontaktas). Užstatai unitą į patruliavimo režimą. Jei prieina priešo 
> unitas, mano unitas palieka patruliavimo zona ir persekioja prieša (tas 
> yra gera), tačiu... Kokio velnio jį persekioti iki begalybės? Turi būti 
> galimybė  nurodyti kiek persekioti, o jei to nėra - padaryti kad 
> persekiotų tik tam tikrą atstumą.
> Sight range. Juokinga kai pvz gunshipas mato teritoriją, taip maždaug per 
> 3-4 savo korpusus. Arba experimentinis unitas (iš šomno atrodantis minimum 
> kokius 2-3 kartus didesnis už ACU) mato per savo kojos atstumą :) Taip 
> žinau, yra atstumo praplėtimo upgreidas, bet tai jau su upgreidu matyti 
> per 6-7 korpusus didelė logika?
> Gal neradau, bet nėra formacijų. Kam? Tam kad nereikėtų unitų specialiai 
> po vieną ar kelis išdėlioti taip kaip reikia.
> Research medis. Laaaabai originalus :) Mano nuomone anksčiau buvę paprasti 
> upgreidai buvo geriau.
> Iš anksčiau likęs pastebėjimas, kurio demo 100% patikimumo neįvertinsi, 
> bet principas veikia. Pilnai upgreidintas ACU turi sąlyginai mažai HP, 
> palyginus su dideliu kiekiu pigių skraidančių unitų daroma žala. Dėjau 
> skersą į kompo bazę ir tiesiai ant jo ACU pasiunčiau apie 10 bomberių ir 
> 25 pigiausius gunshipus. Kompo ACU numirė... nu vienu žodžių nespėjau net 
> pažiūrėti ar mano skraidančių nors 30% numirė ir ar kas juos lupa.
> Šis minusas gal labiau aktualus kol nepaloši kokio mėnesio, na bet 
> pradžioje aktualus: statistika ką daro unitai. Sorry, bet info kiek jis 
> turi hp ir koks lvl lygis man nepakankama.
> Gal nesugebėjau suprasti kaip tai padaryti, na bent bandant daryti kaip 
> darydavau seniau tai neveikia, taip kad anyway minusas: anksčiau buvo 
> galima padaryti inžinierių ir ACU tarpusavo assistus. Dabar tai padarius 
> inžinierius privažiuoja, truputį pajudina kraną ir ... nieko.
> Toks nedidelis minusas, nes neišsiaiškinau iki galo priežasčių. Užsakius 
> kelis veiksmus su shift (statyti, judėti, remontuoti ir t.t.) ACU 
> kažkuriuo momentu sutoja ir nieko nebedaro, nor resusrsų pakankamai, o 
> kelio niekas tiesiogiai kaip ir neblokuoja.
> Unitų ir mapo proporcijos. Ir aplamai unitai ant mapo padėti kažkaip.. nu 
> net nežinau kaip. Kaip apelsinas ant surudyjusio šiukšlių kibiro, va taip 
> jie derinasi.
> Pats didžiausias SC2 minusas - eilinis statybų simuliatorius. Taip, kaip 
> statybų simuliatorius jis nusimato būti geras. Man asmeniškai pastaruoju 
> metu labiau patinka rts, kur nereikia sukti galvos ar man čia statyti tokį 
> pastatą ar kitokį, o gal apylinkes apžvalgyti. Labiau veža galvojimas, 
> kokį unitą paimti ir kaip efektyviau jį panaudoti, todėl privalumą turi 
> tie rts kuriuose unitų kiekis yra kaip ir fiksuotas arba eina pagal 
> papildymo taškus.
>
> Kitus parašysiu, kai prisiminsiu. Nes pamenu vakar daug keikiausi...
>

- Del pathfinding, manau bugai cia. kurie bus sutvarkyti.

-Del reagavimo i priesa - ar negali buti taip kad radaro nera ir tada unitai 
mato labai netoli?

Taciau jeigu radaras yra ir vistiek labai netoli mato - tada taip, sutinku 
su situo dalyku.Range'ai labai nedideli. Daugelis formuose del to 
nepatenkinti ir speju tai bus pakeista.

-Formaciju irgi nera, irgi turi buti padaryta.

- Del inzinieriu asistu tai man kaip ir ok, viskas veike. Gal siaip bugas? 
Tik assitinti gali jie veikiancius pastatus only ir ten max po 3 enginieriai 
ant pastato dabar.Nedaugiau.

- Del "statybu simuliatoriaus" tai visiskai nesutinku nes cia tokio tipo 
geimas kai svarbu ir eko ir armija. Sakyciau 50%-50%.Lygiai taip pat kaip 
paciame pirmame normaliame RTS geime (Dune, C&C ir pan) eko buvo tokia pati 
svarbi kokia ir armija, tas pats ir cia. SupCom2 (kaip ir pirma dalis arba 
kaip ir TA) niekada nebuvo koks nors RPG stiliaus geimas kur turi pora unitu 
ir su jais viska darai. Ideja ir yra kad gamini baze ir statai dideles 
armijas, ir kai jos mirsta, statai naujas dar didesnes armijas :) Statymas 
dalis zaidimo tiek fun tiek ivairiu taktiku ir strategiju prasme.Nors 
antroje dalyje jie ta ekonomika itin smarkiai supaprastino kad itikti tiems 
kurie nieko statyti nemoka...geriau jau butu isviso eko neliete, butu bent 
seniems fanams geriau :)))

Kolkas mixed feelings pas mane bet daugiau teigiamu negu neigiamu ispudziu. 
Jeigu jie normaliai sutvarkys ivairius featuresus ir prides dar kokiu idomiu 
dalyku (kas yra tiketina nes geimas buvo santykinai greitai padarytas ir jie 
nemazai atnaujinimu jau iskarto numate "post release") tai galutinis 
rezultatas galbut bus netgi itin geras.