>"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hm80d1$jdr$1@trimpas.omnitel.net... > - Del inzinieriu asistu tai man kaip ir ok, viskas veike. Gal siaip bugas? > Tik assitinti gali jie veikiancius pastatus only ir ten max po 3 enginieriai > ant pastato dabar.Nedaugiau. Ankstesniuose lyg ir buvo tokia galimybė su keliais inžinieriais asistinti ACU ir tada ACU viską greičiau daro (aišku didesnių resusrsų sąskaita). Kaip supratau iš tavo parašymo, dabar galima assistinti tik pastatus? Minusas :) > - Del "statybu simuliatoriaus" tai visiskai nesutinku nes cia tokio tipo > geimas kai svarbu ir eko ir armija. Sakyciau 50%-50%.Lygiai taip pat kaip > paciame pirmame normaliame RTS geime (Dune, C&C ir pan) eko buvo tokia pati > svarbi kokia ir armija, tas pats ir cia. SupCom2 (kaip ir pirma dalis arba > kaip ir TA) niekada nebuvo koks nors RPG stiliaus geimas kur turi pora unitu > ir su jais viska darai. Ideja ir yra kad gamini baze ir statai dideles > armijas, ir kai jos mirsta, statai naujas dar didesnes armijas :) Statymas > dalis zaidimo tiek fun tiek ivairiu taktiku ir strategiju prasme.Nors > antroje dalyje jie ta ekonomika itin smarkiai supaprastino kad itikti tiems > kurie nieko statyti nemoka...geriau jau butu isviso eko neliete, butu bent > seniems fanams geriau :))) Bet kuriame RTS kuriame yra svarbu eko susiduriame su problema, kad žaidėjas su geriau išvystyta eko turi platesnį pasirinkimą kaip reaguoti į situaciją (turi platesnį unitų pasirinkimą). Man labiau patinka kai visi turi vienodas galimybes (aišku visuose geimuose dabar būna įvairių upgreidu) reaguoti ir tada jau laimi tas, kas geriau panaudoja savo unitus, o ne tas kas turi didesnį pasirinkimą (kurį turėsi atitinkamai išpūtęs NT burbulą). IMHO world in conflict labai gerai realizuotas upgreidinimas, ir statybų nereikėjimas.