"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message news:hm819f$kqn$1@trimpas.omnitel.net... > >>"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >>news:hm80d1$jdr$1@trimpas.omnitel.net... >> - Del inzinieriu asistu tai man kaip ir ok, viskas veike. Gal siaip >> bugas? >> Tik assitinti gali jie veikiancius pastatus only ir ten max po 3 >> enginieriai >> ant pastato dabar.Nedaugiau. > > Ankstesniuose lyg ir buvo tokia galimybė su keliais inžinieriais asistinti > ACU ir tada ACU viską greičiau daro (aišku didesnių resusrsų sąskaita). > Kaip supratau iš tavo parašymo, dabar galima assistinti tik pastatus? > Minusas :) Na kaip cia pasakius, anksciau tu tiesiog su enginieriais galejai assitinti praktiskai viska. Ir jeigu tu liepi enginieriui A assistinti enginieriu B, tai jeigu B ka nors stato tai A irgi stato ta kazka. Tas pats ir su komanderiu, jeigu jis kazka stato tai jam priskirti enginieriai irgi seka is paskos ir patys stato ta kazka. Tu apie sita funkcija? Nebandziau cia, ar ji veikia ar ne. Bet kadangi visas statymo modelis supaprastintas (hint - nemegstate statyti :) tai ir atjunge matyt kad butu nu paprasciau :)) > >> - Del "statybu simuliatoriaus" tai visiskai nesutinku nes cia tokio tipo >> geimas kai svarbu ir eko ir armija. Sakyciau 50%-50%.Lygiai taip pat kaip >> paciame pirmame normaliame RTS geime (Dune, C&C ir pan) eko buvo tokia >> pati >> svarbi kokia ir armija, tas pats ir cia. SupCom2 (kaip ir pirma dalis >> arba >> kaip ir TA) niekada nebuvo koks nors RPG stiliaus geimas kur turi pora >> unitu >> ir su jais viska darai. Ideja ir yra kad gamini baze ir statai dideles >> armijas, ir kai jos mirsta, statai naujas dar didesnes armijas :) >> Statymas >> dalis zaidimo tiek fun tiek ivairiu taktiku ir strategiju prasme.Nors >> antroje dalyje jie ta ekonomika itin smarkiai supaprastino kad itikti >> tiems >> kurie nieko statyti nemoka...geriau jau butu isviso eko neliete, butu >> bent >> seniems fanams geriau :))) > >Bet kuriame RTS kuriame yra svarbu eko susiduriame su problema, kad >žaidėjas su geriau išvystyta eko turi platesnį pasirinkimą kaip reaguoti į >situaciją (turi >platesnį unitų pasirinkimą). Taip, beabejo, o tai kam tada ta eko isviso reikalinga? Ka ji dar gali naudingo duoti apart daugiau unitu ar galingesniu unitu turejima :)) Tam ir yra mass extractoriai kad tu kovodamas atsikovoji teritorija su tikslu gauti daugiau eco, ko pasekoje tu turi teoriskai galimybiu tureti didesne ar galingesne armija. Tai, savo ruoztu gali tau padeti laimeti BET toli grazu tai nera 100% garantija. >Man labiau patinka kai visi turi vienodas galimybes (aišku visuose geimuose >dabar būna įvairių upgreidu) reaguoti ir tada jau laimi tas, kas geriau >panaudoja >savo unitus, o ne tas kas turi didesnį pasirinkimą (kurį turėsi >atitinkamai išpūtęs NT burbulą). IMHO world in conflict labai gerai >realizuotas upgreidinimas, ir >statybų nereikėjimas. Kaip ir minejau, tau tiesiog patinka kito stiliaus geimai. Tie visi ala WIC tai yra netradiciniai RTS, o SupCom yra vienas is tu retu tradiciniu RTS kur ir eko buvo ir armijos buvo. Beje jeigu losi MultiPlayer (o tas vistiek yra 10kartu idomiau) tai is esmes abi puses gauna vienoda eko, nes laisvu mex vietu yra tiek pat ir zemelapiai yra veidrodiniai. Yra nera jokio eko pranasumo, t.y. abudu stato ir abudu vienodai kelia eko ir tik jau tas kuris geriau suvaldo savo armija ir protingiau pasirenka konkrecias kovos taktikas, ir laimi :)