Tema: Re: Halo Reach first look
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-15 11:09:08
Keletas pastebėjimų apie žaidimą:
- ar man taip atrodo, ar Reach Legendary lygyje žymiai sunkiau žaisti? 
Šaudau, šaudau aš tuos Elite, o jie kaip stovi taip stovi :);
- Po kol kas nebandžiau kito sunkumo lygio, bet Legendary lygyje, visuose 
kovose yra po 3-5 Elite bent pirmuose trijuose skyriuose. Neprisimenu, kad 
jų tiek būdavo senesniuose žaidimuose. Mažiukus ir tai sunkiau nušauti, jei 
nepataikai į galvą.
- ar man tik taip atrodo, ar džipas kažkaip sunkiai valdosi lyginant kaip 
anksčiau buvo :/?
- stipriai papildyti pasiekimai-užduotys. T.y. nušauk 10 kartų į galvą ir 
pan, tiek žaidžiant vienam, tiek žaidžiant tinkle. Matosi, kad idėjas paėmė 
iš COD ir BC serijos žaidimų :)
- įvedė pseudo klases žaidimui tinkle a lia inžinierius, desantas, medikas 
ir pan. Įdomu bus, kiek tai efektyvu Halo žaidžiant tinkle.
- smūgis alkūne nebe toks galingas, kaip ankstesniuose žaidimuose, kai iš 
vieno-dviejų smūgių užmuši priešą.

Žaidimo grafika iš tikro geresnė, kambariai-žemėlapiai didesnis-daugiau 
erdvės. Vienu žodžiu, kad praeiti 100 proc. šį žaidimą, tikrai reikės daug 
laiko. T.y. turinys puikiai sukurtas ir žaidimo turi užtekti ilgam, kas 
mėgsta Halo.