Keletas pastebėjimų apie žaidimą: - ar man taip atrodo, ar Reach Legendary lygyje žymiai sunkiau žaisti? Šaudau, šaudau aš tuos Elite, o jie kaip stovi taip stovi :); - Po kol kas nebandžiau kito sunkumo lygio, bet Legendary lygyje, visuose kovose yra po 3-5 Elite bent pirmuose trijuose skyriuose. Neprisimenu, kad jų tiek būdavo senesniuose žaidimuose. Mažiukus ir tai sunkiau nušauti, jei nepataikai į galvą. - ar man tik taip atrodo, ar džipas kažkaip sunkiai valdosi lyginant kaip anksčiau buvo :/? - stipriai papildyti pasiekimai-užduotys. T.y. nušauk 10 kartų į galvą ir pan, tiek žaidžiant vienam, tiek žaidžiant tinkle. Matosi, kad idėjas paėmė iš COD ir BC serijos žaidimų :) - įvedė pseudo klases žaidimui tinkle a lia inžinierius, desantas, medikas ir pan. Įdomu bus, kiek tai efektyvu Halo žaidžiant tinkle. - smūgis alkūne nebe toks galingas, kaip ankstesniuose žaidimuose, kai iš vieno-dviejų smūgių užmuši priešą. Žaidimo grafika iš tikro geresnė, kambariai-žemėlapiai didesnis-daugiau erdvės. Vienu žodžiu, kad praeiti 100 proc. šį žaidimą, tikrai reikės daug laiko. T.y. turinys puikiai sukurtas ir žaidimo turi užtekti ilgam, kas mėgsta Halo.