Gal tu gidu įsidarbink? ;) "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:i5qa6c$vrl$1@trimpas.omnitel.net... > Na ką, po ilgos ir tuščios, geimingo prasme, vasaros vėl prasideda > derlingas ruduo. Halo reach, pirmas jo vaisius (Mafijos neskaičiuoju:). > Kaip visada prieš first look'ą - maža apologija - ne aš neesu Halo fanas, > pvz Halo ODST, net nepatiko ir nuvylė, todėl Halo reach nei labai laukiau, > nei dėjau daug vilčių. Tiesa antakį pakėlęs žiūrėjau comic-con'e vykusį > halo kūrėjų klausimų - atsakymų vakarėlį. Tai štai pasirodo halo visata > yra kuriama begalės SF ir komiksų rašytojų, aišku reiktų paminėti, kad > halo visata susideda ne tik iš žaidimų, bet kaip dabar yra populiaru ir iš > knygų, komiksų ir man rods net kažkokio anime multiko(ų)?. Kaip ten bebūtų > kuo halo reach gali pasigirt, tai scenarijumi. Turbūt dar nežaidžiau > žaidimo, kuri būtų kurtas ne blizardo, ar japonų, kuriame būtų tokio ilgio > cinematics'ai, kurie vaizdo tikrai negadina, o netgi man, kaip sf > mylėtojui, jie duoda tokį papildoma "uber awesome" jausmą, lyg žiūrėtum > gerą sci-fi filmą.. hm, sugalvojau, kad matyt žaidžiau žaidimų, turėjusių > ir ilgesnių cinematics'ų - gerai pasakykim taip, retas fps'as turi tokį > kiekį gerų cinematics'ų:). > Halo reach vėl leidžia mums žaist už spartičius, ne, ne tuos kurie spardo > Ksersko pasiuntinius į patogiai šalimais buvusius šulinius, o tuos, kurie > 25 šimtmetyje gins žmonija nuo įvairaus plauko šlykštynių. Reach veiksmas > vyksta šiek tiek prieš patį pirmą Halo, (kas yra šiek tiek keista, apie > keistumus pakalbėsiu vėliau:) 2552 metais Pakto, ar susivienijimo, ar > tiesiog Covenant laivai užpuola žmonių koloniją Reach planetą. Ir epinis > veiksmas prasideda. Epinis veiksmas nėra tik tušti žodžiai, matyt pirmą > kart gyvenime dėl durnos klaidos (pasirodo halo automatiškai neseivina > tavęs, praėjęs keletą lygių ir tiesiog išjungęs konsolę įsijungęs ją vėl > nustebsi pamatęs, kad teks pradėti viską iš naujo:) patyriau visišką > ekstazę žaisdamas. Norėdamas kuo greičiau prabėgt pirmus du lygius, aš > tiesiog bėgau ir šaudžiau, be skrupulų, slėpynių, ar tycharinimų. Iššaudęs > visas savo automato kultas, aš pagriebiau šlykštynės ateivio numestą > blasterį, kai jis mano rankose perkaito, aš išsitraukiau savo pistoletą, o > kai jo apkaba baigėsi paskutinį išperą aš nusmeigiau su peiliu ir tik tada > apsižvalgiau aplinkui, kad aplink mane guli laukas negyvų ateivių kūnų, > kuriame pradeda leistis transporteris. tik įlipęs į transporterį padėjau > pultą ant žemės, kad nusivalyt į kelnes prakaitą nuo delnų. Tada išleidęs > gilų atodūsį, kinkuodamas galvą garsiai sau pasakiau "naaaajs". Taigi Halo > reach nėra šiaip fps'as, tai ūber-awesome-omg-naaaaajs fps'as su > įtraukiančia istorija ir keliom tonom distiliuoto smagumo. Aš nekalbu apie > multiplayerį, kuris matyt irgi turėtų būt smagus, bet man jis nerūpi, aš > kalbu apie gera istorija, pribloškiančius ir fantasto širdį kutenančius > cinematics'us ir gryna veiksmą. > Matyt reiktų trumpai pakalbėt apie naujoves. Jų ir nedaug, bet tuo pat > metu pakankamai. Atsirado (na, bent aš neprisimenu kad būtų trečiam ar > odst) power-up'ai - įvairūs smagūs pričindalčikai aktyvuojami LB - ar tai > būtų greito bėgimo powerupas, ar skydo, ar jetpakas, ar mano mėgstama > holograma (paleidi iš už kampo hologramą, visi pradeda šaudyt į ją, o tu > ramiai iššoki sekunde po to ir išskabai velniop šlykštynes:) ir dar keletą > kitų. Taigi šitie powerupai man pasirodė keisti, jei veiksmas vyksta prieš > kitus halo, tai kodėl Master Chief'as nenaudojo nematomumo powerupo > aktyvuodamas Halo?:). Gerai, čia jau kabinėjuosi:). Be abejo keli nauji > ginklai.. gal dar kažkas, ko dar nepamačiau. Vienu žodžiu, naujovių yra, > bet jos nėra žaidimo esmė. > > > Sakyčiau labai teisinga rudens pradžia, jei ir toliau taip, laukia daug > bemiegių naktų:) > > > 9.2/10 > > -- > ___________ > ©Toxis