Tema: Re: Halo Reach first look
Autorius: zZz
Data: 2010-09-03 14:00:16
Gal tu gidu įsidarbink? ;)

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
news:i5qa6c$vrl$1@trimpas.omnitel.net...
> Na ką, po ilgos ir tuščios, geimingo prasme, vasaros vėl prasideda 
> derlingas ruduo. Halo reach, pirmas jo vaisius (Mafijos neskaičiuoju:). 
> Kaip visada prieš first look'ą - maža apologija - ne aš neesu Halo fanas, 
> pvz Halo ODST, net nepatiko ir nuvylė, todėl Halo reach nei labai laukiau, 
> nei dėjau daug vilčių. Tiesa antakį pakėlęs žiūrėjau comic-con'e vykusį 
> halo kūrėjų klausimų - atsakymų vakarėlį. Tai štai pasirodo halo visata 
> yra kuriama begalės SF ir komiksų rašytojų, aišku reiktų paminėti, kad 
> halo visata susideda ne tik iš žaidimų, bet kaip dabar yra populiaru ir iš 
> knygų, komiksų ir man rods net kažkokio anime multiko(ų)?. Kaip ten bebūtų 
> kuo halo reach gali pasigirt, tai scenarijumi. Turbūt dar nežaidžiau 
> žaidimo, kuri būtų kurtas ne blizardo, ar japonų, kuriame būtų tokio ilgio 
> cinematics'ai, kurie vaizdo tikrai negadina, o netgi man, kaip sf 
> mylėtojui, jie duoda tokį papildoma "uber awesome" jausmą, lyg žiūrėtum 
> gerą sci-fi filmą.. hm, sugalvojau, kad matyt žaidžiau žaidimų, turėjusių 
> ir ilgesnių cinematics'ų - gerai pasakykim taip, retas fps'as turi tokį 
> kiekį gerų cinematics'ų:).
> Halo reach vėl leidžia mums žaist už spartičius, ne, ne tuos kurie spardo 
> Ksersko pasiuntinius į patogiai šalimais buvusius šulinius, o tuos, kurie 
> 25 šimtmetyje gins žmonija nuo įvairaus plauko šlykštynių. Reach veiksmas 
> vyksta šiek tiek prieš patį pirmą Halo, (kas yra šiek tiek keista, apie 
> keistumus pakalbėsiu vėliau:) 2552 metais Pakto, ar susivienijimo, ar 
> tiesiog Covenant laivai užpuola žmonių koloniją Reach planetą. Ir epinis 
> veiksmas prasideda. Epinis veiksmas nėra tik tušti žodžiai, matyt pirmą 
> kart gyvenime dėl durnos klaidos (pasirodo halo automatiškai neseivina 
> tavęs, praėjęs keletą lygių ir tiesiog išjungęs konsolę įsijungęs ją vėl 
> nustebsi pamatęs, kad teks pradėti viską iš naujo:) patyriau visišką 
> ekstazę žaisdamas. Norėdamas kuo greičiau prabėgt pirmus du lygius, aš 
> tiesiog bėgau ir šaudžiau, be skrupulų, slėpynių, ar tycharinimų. Iššaudęs 
> visas savo automato kultas, aš pagriebiau šlykštynės ateivio numestą 
> blasterį, kai jis mano rankose perkaito, aš išsitraukiau savo pistoletą, o 
> kai jo apkaba baigėsi paskutinį išperą aš nusmeigiau su peiliu ir tik tada 
> apsižvalgiau aplinkui, kad aplink mane guli laukas negyvų ateivių kūnų, 
> kuriame pradeda leistis transporteris. tik įlipęs į transporterį padėjau 
> pultą ant žemės, kad nusivalyt į kelnes prakaitą nuo delnų. Tada išleidęs 
> gilų atodūsį, kinkuodamas galvą garsiai sau pasakiau "naaaajs". Taigi Halo 
> reach nėra šiaip fps'as, tai ūber-awesome-omg-naaaaajs fps'as su 
> įtraukiančia istorija ir keliom tonom distiliuoto smagumo. Aš nekalbu apie 
> multiplayerį, kuris matyt irgi turėtų būt smagus, bet man jis nerūpi, aš 
> kalbu apie gera istorija, pribloškiančius ir fantasto širdį kutenančius 
> cinematics'us ir gryna veiksmą.
> Matyt reiktų trumpai pakalbėt apie naujoves. Jų ir nedaug, bet tuo pat 
> metu pakankamai. Atsirado (na, bent aš neprisimenu kad būtų trečiam ar 
> odst) power-up'ai - įvairūs smagūs pričindalčikai aktyvuojami LB - ar tai 
> būtų greito bėgimo powerupas, ar skydo, ar jetpakas, ar mano mėgstama 
> holograma (paleidi iš už kampo hologramą, visi pradeda šaudyt į ją, o tu 
> ramiai iššoki sekunde po to ir išskabai velniop šlykštynes:) ir dar keletą 
> kitų. Taigi šitie powerupai man pasirodė keisti, jei veiksmas vyksta prieš 
> kitus halo, tai kodėl Master Chief'as nenaudojo nematomumo powerupo 
> aktyvuodamas Halo?:). Gerai, čia jau kabinėjuosi:). Be abejo keli nauji 
> ginklai.. gal dar kažkas, ko dar nepamačiau. Vienu žodžiu, naujovių yra, 
> bet jos nėra žaidimo esmė.
>
>
> Sakyčiau labai teisinga rudens pradžia, jei ir toliau taip, laukia daug 
> bemiegių naktų:)
>
>
> 9.2/10
>
> -- 
> ___________
> ©Toxis