Tema: Re: Halo Reach first look
Autorius: Zyza
Data: 2010-09-03 15:10:00
:))))

"zZz" <zZz@zirzilia.lt> wrote in message 
news:i5qkg0$hd8$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal tu gidu įsidarbink? ;)
>
> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
> news:i5qa6c$vrl$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na ką, po ilgos ir tuščios, geimingo prasme, vasaros vėl prasideda 
>> derlingas ruduo. Halo reach, pirmas jo vaisius (Mafijos neskaičiuoju:). 
>> Kaip visada prieš first look'ą - maža apologija - ne aš neesu Halo fanas, 
>> pvz Halo ODST, net nepatiko ir nuvylė, todėl Halo reach nei labai 
>> laukiau, nei dėjau daug vilčių. Tiesa antakį pakėlęs žiūrėjau comic-con'e 
>> vykusį halo kūrėjų klausimų - atsakymų vakarėlį. Tai štai pasirodo halo 
>> visata yra kuriama begalės SF ir komiksų rašytojų, aišku reiktų paminėti, 
>> kad halo visata susideda ne tik iš žaidimų, bet kaip dabar yra populiaru 
>> ir iš knygų, komiksų ir man rods net kažkokio anime multiko(ų)?. Kaip ten 
>> bebūtų kuo halo reach gali pasigirt, tai scenarijumi. Turbūt dar 
>> nežaidžiau žaidimo, kuri būtų kurtas ne blizardo, ar japonų, kuriame būtų 
>> tokio ilgio cinematics'ai, kurie vaizdo tikrai negadina, o netgi man, 
>> kaip sf mylėtojui, jie duoda tokį papildoma "uber awesome" jausmą, lyg 
>> žiūrėtum gerą sci-fi filmą.. hm, sugalvojau, kad matyt žaidžiau žaidimų, 
>> turėjusių ir ilgesnių cinematics'ų - gerai pasakykim taip, retas fps'as 
>> turi tokį kiekį gerų cinematics'ų:).
>> Halo reach vėl leidžia mums žaist už spartičius, ne, ne tuos kurie spardo 
>> Ksersko pasiuntinius į patogiai šalimais buvusius šulinius, o tuos, kurie 
>> 25 šimtmetyje gins žmonija nuo įvairaus plauko šlykštynių. Reach veiksmas 
>> vyksta šiek tiek prieš patį pirmą Halo, (kas yra šiek tiek keista, apie 
>> keistumus pakalbėsiu vėliau:) 2552 metais Pakto, ar susivienijimo, ar 
>> tiesiog Covenant laivai užpuola žmonių koloniją Reach planetą. Ir epinis 
>> veiksmas prasideda. Epinis veiksmas nėra tik tušti žodžiai, matyt pirmą 
>> kart gyvenime dėl durnos klaidos (pasirodo halo automatiškai neseivina 
>> tavęs, praėjęs keletą lygių ir tiesiog išjungęs konsolę įsijungęs ją vėl 
>> nustebsi pamatęs, kad teks pradėti viską iš naujo:) patyriau visišką 
>> ekstazę žaisdamas. Norėdamas kuo greičiau prabėgt pirmus du lygius, aš 
>> tiesiog bėgau ir šaudžiau, be skrupulų, slėpynių, ar tycharinimų. 
>> Iššaudęs visas savo automato kultas, aš pagriebiau šlykštynės ateivio 
>> numestą blasterį, kai jis mano rankose perkaito, aš išsitraukiau savo 
>> pistoletą, o kai jo apkaba baigėsi paskutinį išperą aš nusmeigiau su 
>> peiliu ir tik tada apsižvalgiau aplinkui, kad aplink mane guli laukas 
>> negyvų ateivių kūnų, kuriame pradeda leistis transporteris. tik įlipęs į 
>> transporterį padėjau pultą ant žemės, kad nusivalyt į kelnes prakaitą nuo 
>> delnų. Tada išleidęs gilų atodūsį, kinkuodamas galvą garsiai sau pasakiau 
>> "naaaajs". Taigi Halo reach nėra šiaip fps'as, tai 
>> ūber-awesome-omg-naaaaajs fps'as su įtraukiančia istorija ir keliom tonom 
>> distiliuoto smagumo. Aš nekalbu apie multiplayerį, kuris matyt irgi 
>> turėtų būt smagus, bet man jis nerūpi, aš kalbu apie gera istorija, 
>> pribloškiančius ir fantasto širdį kutenančius cinematics'us ir gryna 
>> veiksmą.
>> Matyt reiktų trumpai pakalbėt apie naujoves. Jų ir nedaug, bet tuo pat 
>> metu pakankamai. Atsirado (na, bent aš neprisimenu kad būtų trečiam ar 
>> odst) power-up'ai - įvairūs smagūs pričindalčikai aktyvuojami LB - ar tai 
>> būtų greito bėgimo powerupas, ar skydo, ar jetpakas, ar mano mėgstama 
>> holograma (paleidi iš už kampo hologramą, visi pradeda šaudyt į ją, o tu 
>> ramiai iššoki sekunde po to ir išskabai velniop šlykštynes:) ir dar 
>> keletą kitų. Taigi šitie powerupai man pasirodė keisti, jei veiksmas 
>> vyksta prieš kitus halo, tai kodėl Master Chief'as nenaudojo nematomumo 
>> powerupo aktyvuodamas Halo?:). Gerai, čia jau kabinėjuosi:). Be abejo 
>> keli nauji ginklai.. gal dar kažkas, ko dar nepamačiau. Vienu žodžiu, 
>> naujovių yra, bet jos nėra žaidimo esmė.
>>
>>
>> Sakyčiau labai teisinga rudens pradžia, jei ir toliau taip, laukia daug 
>> bemiegių naktų:)
>>
>>
>> 9.2/10
>>
>> -- 
>> ___________
>> ©Toxis
>