:)))) "zZz" <zZz@zirzilia.lt> wrote in message news:i5qkg0$hd8$1@trimpas.omnitel.net... > Gal tu gidu įsidarbink? ;) > > "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message > news:i5qa6c$vrl$1@trimpas.omnitel.net... >> Na ką, po ilgos ir tuščios, geimingo prasme, vasaros vėl prasideda >> derlingas ruduo. Halo reach, pirmas jo vaisius (Mafijos neskaičiuoju:). >> Kaip visada prieš first look'ą - maža apologija - ne aš neesu Halo fanas, >> pvz Halo ODST, net nepatiko ir nuvylė, todėl Halo reach nei labai >> laukiau, nei dėjau daug vilčių. Tiesa antakį pakėlęs žiūrėjau comic-con'e >> vykusį halo kūrėjų klausimų - atsakymų vakarėlį. Tai štai pasirodo halo >> visata yra kuriama begalės SF ir komiksų rašytojų, aišku reiktų paminėti, >> kad halo visata susideda ne tik iš žaidimų, bet kaip dabar yra populiaru >> ir iš knygų, komiksų ir man rods net kažkokio anime multiko(ų)?. Kaip ten >> bebūtų kuo halo reach gali pasigirt, tai scenarijumi. Turbūt dar >> nežaidžiau žaidimo, kuri būtų kurtas ne blizardo, ar japonų, kuriame būtų >> tokio ilgio cinematics'ai, kurie vaizdo tikrai negadina, o netgi man, >> kaip sf mylėtojui, jie duoda tokį papildoma "uber awesome" jausmą, lyg >> žiūrėtum gerą sci-fi filmą.. hm, sugalvojau, kad matyt žaidžiau žaidimų, >> turėjusių ir ilgesnių cinematics'ų - gerai pasakykim taip, retas fps'as >> turi tokį kiekį gerų cinematics'ų:). >> Halo reach vėl leidžia mums žaist už spartičius, ne, ne tuos kurie spardo >> Ksersko pasiuntinius į patogiai šalimais buvusius šulinius, o tuos, kurie >> 25 šimtmetyje gins žmonija nuo įvairaus plauko šlykštynių. Reach veiksmas >> vyksta šiek tiek prieš patį pirmą Halo, (kas yra šiek tiek keista, apie >> keistumus pakalbėsiu vėliau:) 2552 metais Pakto, ar susivienijimo, ar >> tiesiog Covenant laivai užpuola žmonių koloniją Reach planetą. Ir epinis >> veiksmas prasideda. Epinis veiksmas nėra tik tušti žodžiai, matyt pirmą >> kart gyvenime dėl durnos klaidos (pasirodo halo automatiškai neseivina >> tavęs, praėjęs keletą lygių ir tiesiog išjungęs konsolę įsijungęs ją vėl >> nustebsi pamatęs, kad teks pradėti viską iš naujo:) patyriau visišką >> ekstazę žaisdamas. Norėdamas kuo greičiau prabėgt pirmus du lygius, aš >> tiesiog bėgau ir šaudžiau, be skrupulų, slėpynių, ar tycharinimų. >> Iššaudęs visas savo automato kultas, aš pagriebiau šlykštynės ateivio >> numestą blasterį, kai jis mano rankose perkaito, aš išsitraukiau savo >> pistoletą, o kai jo apkaba baigėsi paskutinį išperą aš nusmeigiau su >> peiliu ir tik tada apsižvalgiau aplinkui, kad aplink mane guli laukas >> negyvų ateivių kūnų, kuriame pradeda leistis transporteris. tik įlipęs į >> transporterį padėjau pultą ant žemės, kad nusivalyt į kelnes prakaitą nuo >> delnų. Tada išleidęs gilų atodūsį, kinkuodamas galvą garsiai sau pasakiau >> "naaaajs". Taigi Halo reach nėra šiaip fps'as, tai >> ūber-awesome-omg-naaaaajs fps'as su įtraukiančia istorija ir keliom tonom >> distiliuoto smagumo. Aš nekalbu apie multiplayerį, kuris matyt irgi >> turėtų būt smagus, bet man jis nerūpi, aš kalbu apie gera istorija, >> pribloškiančius ir fantasto širdį kutenančius cinematics'us ir gryna >> veiksmą. >> Matyt reiktų trumpai pakalbėt apie naujoves. Jų ir nedaug, bet tuo pat >> metu pakankamai. Atsirado (na, bent aš neprisimenu kad būtų trečiam ar >> odst) power-up'ai - įvairūs smagūs pričindalčikai aktyvuojami LB - ar tai >> būtų greito bėgimo powerupas, ar skydo, ar jetpakas, ar mano mėgstama >> holograma (paleidi iš už kampo hologramą, visi pradeda šaudyt į ją, o tu >> ramiai iššoki sekunde po to ir išskabai velniop šlykštynes:) ir dar >> keletą kitų. Taigi šitie powerupai man pasirodė keisti, jei veiksmas >> vyksta prieš kitus halo, tai kodėl Master Chief'as nenaudojo nematomumo >> powerupo aktyvuodamas Halo?:). Gerai, čia jau kabinėjuosi:). Be abejo >> keli nauji ginklai.. gal dar kažkas, ko dar nepamačiau. Vienu žodžiu, >> naujovių yra, bet jos nėra žaidimo esmė. >> >> >> Sakyčiau labai teisinga rudens pradžia, jei ir toliau taip, laukia daug >> bemiegių naktų:) >> >> >> 9.2/10 >> >> -- >> ___________ >> ©Toxis >