Tema: Re: Halo Reach first look
Autorius: bullka
Data: 2010-09-21 08:57:27

"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message 
news:i6puv4$3t0$1@trimpas.omnitel.net...
> Keletas pastebėjimų apie žaidimą:
> - ar man taip atrodo, ar Reach Legendary lygyje žymiai sunkiau žaisti? 
> Šaudau, šaudau aš tuos Elite, o jie kaip stovi taip stovi :);

Pradėjau ir aš ant Legendary.
Aš kadangi nelabai susipažinęs su ankstesniais Halo tai nelabai žinau, kas 
tie Elite. Ar teisingai suprantu, kad tie Elite gali būti ir balti, ir 
morkiniai ir kt. spalvų. Tie kur daug striksi į šonus. Jei tie patys, tai 
man su jais tvarkytis sekasi žiauriai sunkiai. Su AI pagalba kažkaip 
tepavyksta. Nes kai jis nustriksi kur nors į priedangą ir ten ilgai tūno.. 
spėju, tada jam vėl skydas atsinaujina.

Dar klausimėlis apie Legendary. Ką reiškia Complete Campaign on Legendary 
Alone? Tas Alone reiškia tik su AI? Ar yra kažkoks režimas, kur grynai 
vienas pats eini net ir be AI "draugo"?


> - Po kol kas nebandžiau kito sunkumo lygio, bet Legendary lygyje, visuose 
> kovose yra po 3-5 Elite bent pirmuose trijuose skyriuose. Neprisimenu, kad 
> jų tiek būdavo senesniuose žaidimuose. Mažiukus ir tai sunkiau nušauti, 
> jei nepataikai į galvą.

> - ar man tik taip atrodo, ar džipas kažkaip sunkiai valdosi lyginant kaip 
> anksčiau buvo :/?

Sunkiai valdosi? Ten ne sunkiai valdosi, o apskritai kažkokia tragedija. Su 
vienu analogu į priekį/atgal, o su kitu į šonus. Dar idiotiškesnio valdymo 
žaidime nesu matęs :) Čia gal specialiai taip padarė, kad sunkiau vairuoti 
būtų.

> - stipriai papildyti pasiekimai-užduotys. T.y. nušauk 10 kartų į galvą ir 
> pan, tiek žaidžiant vienam, tiek žaidžiant tinkle. Matosi, kad idėjas 
> paėmė iš COD ir BC serijos žaidimų :)

:)

> - įvedė pseudo klases žaidimui tinkle a lia inžinierius, desantas, medikas 
> ir pan. Įdomu bus, kiek tai efektyvu Halo žaidžiant tinkle.

Gal gali pasakyti, kaip prie to tinklo prisijungti? Aš kažkaip matau pas 
save pasirinkimuose tik Campaign arba Select Network ir visi networkai ne 
vieši LIVE, o Private Party.

> - smūgis alkūne nebe toks galingas, kaip ankstesniuose žaidimuose, kai iš 
> vieno-dviejų smūgių užmuši priešą.

Klausimėlis dėl tų smūgių: o iš kur gauti peilį? Ar pirmose Campaign 
misijose galima jį iš kur nors pasiimti? Mačiau achievement'as yra susijęs 
su peiliu.


>
> Žaidimo grafika iš tikro geresnė, kambariai-žemėlapiai didesnis-daugiau 
> erdvės. Vienu žodžiu, kad praeiti 100 proc. šį žaidimą, tikrai reikės daug 
> laiko. T.y. turinys puikiai sukurtas ir žaidimo turi užtekti ilgam, kas 
> mėgsta Halo.

Gali būt. Ankstesnių nematęs.. negaliu lyginti.

Kažkaip pirmuose 3 campaign misijose pastebėjau, kad priešų realiai nėra 
itin daug. T.y. nėra, kad pultų koks nors burys. Toks jausmas, kad žaidimo 
esmė - prasibrauti. T.y. stovi vos keli galingi priešai (su skydais arba 
Elite, jei teisingai suprantu, kas jie tokie) ir turi sugalvoti taktiką, 
kaip prasilaužti pro juos. Ar iki pat žaidimo galo bus kažkas panašaus? 
(nedideli kiekiai bet galingi priešai)?

Kitas klausimas: kurie iš powerops'ų dažinausiai naudojami? Pastebėjau, kad 
yra bėgimas, skydas, holograma, stealth, armor lock. Lyg viskas (gal vėliau 
bus daugiau?). Kažkaip man naudingiausias pasirodė tik stealh - gali ramiai 
nusitaikyti atviroje vietoje, iššauti porą kartų ir vėl pasislėpti.