kaip tai ner ka losht?? ash tai ne nz kaip cia ir uz ko cia griebtis, tiek daug visko priviso - nfs:hp, cod'as, vanquish, castlevania, deadly premonition, fable3, new vegas.. :) "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:ibtif4$h76$1@trimpas.omnitel.net... > Nusivylęs Black Ops'ais, aš nusprendžiau suteikti dar vieną šansą Two > Worlds 2 (toliau TW, nes kas kartą keist kalbą kad parašyt dvejetą > užknisa:). Ir tai buvo vienas iš geriausių sprendimų paskutiniu metu:). > Neužkabinanti pradžia, keistai blykčiojantys šviesos efektai, ne visai > suprantama istorija, kuri matyt tikisi, kad būsi žaidęs pirmąją dalį ir > didžiausias minusas - netelpantis į ekraną vaizdas nukandantis didžiąją > dalį aprašymų (o kaip žinia ant xbox'o nelabai įmanoma daryt nieko su > ekranu)... Vienu žodžiu žaidimo pradžia buvo nuteikus labai blogai, taigi > prisėdimas iš naujo buvo toks desperatiškas veiksmas įtakotas desperacijos > ir neturėjimo ką žaisti. > Turiu įspėti, kad TW pasaulyje praleidau tik kokias šešias/aštuonias > valandas (14 levelis), taigi ši rašliava yra visiškas first look'as, gali > būt, kad žaidimo gale žaidėjui teks išprievartauti ir suvalgyti pandos > jauniklį, ar dar kokį biesą:). Kaip ten bebūtų, TW manyje virpina kažkokią > hardcorinę gaidelę. Ne jis nėra hardcore sunkus, bet jis atsiduoda tikru, > geru rpg. Blyn, jau seniai rpg manyje nebuvo pažadinęs atradimo/pažinimo > jausmo: "aaa, a va ką tie du skaičiai reiškia - žala buku daiktu (blunt > damage) ir kirčio žala... Aha, štai ką tas ir anas daro.. Aha, jei aš > užsidedu du skirtingo "greičio" kardus jis smūgiuoja lėvai..." ir dalyką > katrą supratau tik ką tik "blyyyyn, juk nekrus (skeletončikus), aš lupu > taip levai todėl, kad jų nejama šaltieji ginklai, reikia kūjo... fak, > noriu namo, jau dabar išbandyt šitą mintį" .". O ką kalbėt apie iš mmo > pasiskolintą ir nerealiai puikiai įvykdytą craftinimo/disenchantinimo > sistemą. Bet matyt labiausiai mano sužavėjo erdvės ir grafika, ne ji nėra > stebuklinga, ar ūber naujoviška, ne, ne. Bet ji kaip tik tinkama, kad > perteikt visą pasaulį. Naktis savanoje yra nepakartojama... Questų > sistema, paprasta ir aiški, o kova - aš niekad nežaidžiu už ką nors kitą, > nei magą, bet šį kartą, aš busiu OMGWTF Axe guy (c) kažkas iš geimsų... ir > ne paprastas axe-guy, o omgwtf dual-axe-guy =) > Kalbant apie magiją - ji čia ganėtinai įdomi - turi amuletą, kuriame > kombinuoji kelis magijos veiksmus, su papildomais triggeriais: > "sekiojantis, splash damage, trap'as, dar kažkas".. vienu žodžiu, jei > nuspręsiu prisėst antrą kartą, reiks bandyt būt magu... > Pati skilų sistema yra ganėtinai įdomi, negali išmokt skilo, kol > nerandi/nenusiperki skilų knygos, tada gali kelt patį veiksmą. Po > level-up'o gauni man rods keturis taškus, kuriuos gali investuot į savo > pagrindinę statistiką, jėgą, gyvybingumą, taiklumą ir dar keturis (berods) > kuriuos gali investuot į specialybės dalykus (magija, šaudymas, kapojimas, > ninja-stuff, kalvis etc), kurie skirstosi į konkrečias savybes, spynų > rakinimas, smūgiavimas į akis, oro magija, ar šarvų taisymas. > > > Vienu žodžiu, jei kas nors dar nebandė two worlds du:), ar numetė > išgąsdintas tragiškos pradžios, gausiai rekomenduoju suteikti jam dar > vieną šansą, žaidimas po kokio pusvalandžio/valandos darosi vis įdomesnis > ir įdomesnis, kol įtraukia taip, kad sunku atsiplėšt:) > > > > > > -- > ___________ > ©Toxis