Tema: Re: two worlds 2 first look
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-11-16 11:46:09
fable, new vegas - jau, castlevania - kazhkaip uzhmechiau, nekabina, cod'as - neuzhkabino, nfs - tiesiog skipinu:) vanquish ir dead;u premotion - reiks pazhiuret kada.. o pagrindas del ko ner ka zhaist - tai ner kompaktu:), vazhiuot kazhkur pirkt tingiu:)
"ZeaLot" <mr.rieper@gmail.com.NOSPAM> wrote in message news:ibtjp2$jev$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip tai ner ka losht?? ash tai ne nz kaip cia ir uz ko cia griebtis, tiek 
> daug visko priviso - nfs:hp, cod'as, vanquish, castlevania, deadly 
> premonition, fable3, new vegas.. :)
> 
> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
> news:ibtif4$h76$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nusivylęs Black Ops'ais, aš nusprendžiau suteikti dar vieną šansą Two 
>> Worlds 2 (toliau TW, nes kas kartą keist kalbą kad parašyt dvejetą 
>> užknisa:). Ir tai buvo vienas iš geriausių sprendimų paskutiniu metu:). 
>> Neužkabinanti pradžia, keistai blykčiojantys šviesos efektai, ne visai 
>> suprantama istorija, kuri matyt tikisi, kad būsi žaidęs pirmąją dalį ir 
>> didžiausias minusas - netelpantis į ekraną vaizdas nukandantis didžiąją 
>> dalį aprašymų (o kaip žinia ant xbox'o nelabai įmanoma daryt nieko su 
>> ekranu)... Vienu žodžiu žaidimo pradžia buvo nuteikus labai blogai, taigi 
>> prisėdimas iš naujo buvo toks desperatiškas veiksmas įtakotas desperacijos 
>> ir neturėjimo ką žaisti.
>> Turiu įspėti, kad TW pasaulyje praleidau tik kokias šešias/aštuonias 
>> valandas (14 levelis), taigi ši rašliava yra visiškas first look'as, gali 
>> būt, kad žaidimo gale žaidėjui teks išprievartauti ir suvalgyti pandos 
>> jauniklį, ar dar kokį biesą:). Kaip ten bebūtų, TW manyje virpina kažkokią 
>> hardcorinę gaidelę. Ne jis nėra hardcore sunkus, bet jis atsiduoda tikru, 
>> geru rpg. Blyn, jau seniai rpg manyje nebuvo pažadinęs atradimo/pažinimo 
>> jausmo: "aaa, a va ką tie du skaičiai reiškia - žala buku daiktu (blunt 
>> damage) ir kirčio žala... Aha, štai ką tas ir anas daro.. Aha, jei aš 
>> užsidedu du skirtingo "greičio" kardus jis smūgiuoja lėvai..." ir dalyką 
>> katrą supratau tik ką tik "blyyyyn, juk nekrus (skeletončikus), aš lupu 
>> taip levai todėl, kad jų nejama šaltieji ginklai, reikia kūjo... fak, 
>> noriu namo, jau dabar išbandyt šitą mintį" .". O ką kalbėt apie iš mmo 
>> pasiskolintą ir nerealiai puikiai įvykdytą craftinimo/disenchantinimo 
>> sistemą. Bet matyt labiausiai mano sužavėjo erdvės ir grafika, ne ji nėra 
>> stebuklinga, ar ūber naujoviška, ne, ne. Bet ji kaip tik tinkama, kad 
>> perteikt visą pasaulį. Naktis savanoje yra nepakartojama... Questų 
>> sistema, paprasta ir aiški, o kova - aš niekad nežaidžiu už ką nors kitą, 
>> nei magą, bet šį kartą, aš busiu OMGWTF Axe guy (c) kažkas iš geimsų... ir 
>> ne paprastas axe-guy, o omgwtf dual-axe-guy =)
>> Kalbant apie magiją - ji čia ganėtinai įdomi - turi amuletą, kuriame 
>> kombinuoji kelis magijos veiksmus, su papildomais triggeriais: 
>> "sekiojantis, splash damage, trap'as, dar kažkas".. vienu žodžiu, jei 
>> nuspręsiu prisėst antrą kartą, reiks bandyt būt magu...
>> Pati skilų sistema yra ganėtinai įdomi, negali išmokt skilo, kol 
>> nerandi/nenusiperki skilų knygos, tada gali kelt patį veiksmą. Po 
>> level-up'o gauni man rods keturis taškus, kuriuos gali investuot į savo 
>> pagrindinę statistiką, jėgą, gyvybingumą, taiklumą ir dar keturis (berods) 
>> kuriuos gali investuot į specialybės dalykus (magija, šaudymas, kapojimas, 
>> ninja-stuff, kalvis etc), kurie skirstosi į konkrečias savybes, spynų 
>> rakinimas, smūgiavimas į akis, oro magija, ar šarvų taisymas.
>>
>>
>> Vienu žodžiu, jei kas nors dar nebandė two worlds du:), ar numetė 
>> išgąsdintas tragiškos pradžios, gausiai rekomenduoju suteikti jam dar 
>> vieną šansą, žaidimas po kokio pusvalandžio/valandos darosi vis įdomesnis 
>> ir įdomesnis, kol įtraukia taip, kad sunku atsiplėšt:)
>>
>>
>>
>>
>>
>> -- 
>> ___________
>> ©Toxis 
> 
>