fable, new vegas - jau, castlevania - kazhkaip uzhmechiau, nekabina, cod'as - neuzhkabino, nfs - tiesiog skipinu:) vanquish ir dead;u premotion - reiks pazhiuret kada.. o pagrindas del ko ner ka zhaist - tai ner kompaktu:), vazhiuot kazhkur pirkt tingiu:) "ZeaLot" <mr.rieper@gmail.com.NOSPAM> wrote in message news:ibtjp2$jev$1@trimpas.omnitel.net... > kaip tai ner ka losht?? ash tai ne nz kaip cia ir uz ko cia griebtis, tiek > daug visko priviso - nfs:hp, cod'as, vanquish, castlevania, deadly > premonition, fable3, new vegas.. :) > > "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message > news:ibtif4$h76$1@trimpas.omnitel.net... >> Nusivylęs Black Ops'ais, aš nusprendžiau suteikti dar vieną šansą Two >> Worlds 2 (toliau TW, nes kas kartą keist kalbą kad parašyt dvejetą >> užknisa:). Ir tai buvo vienas iš geriausių sprendimų paskutiniu metu:). >> Neužkabinanti pradžia, keistai blykčiojantys šviesos efektai, ne visai >> suprantama istorija, kuri matyt tikisi, kad būsi žaidęs pirmąją dalį ir >> didžiausias minusas - netelpantis į ekraną vaizdas nukandantis didžiąją >> dalį aprašymų (o kaip žinia ant xbox'o nelabai įmanoma daryt nieko su >> ekranu)... Vienu žodžiu žaidimo pradžia buvo nuteikus labai blogai, taigi >> prisėdimas iš naujo buvo toks desperatiškas veiksmas įtakotas desperacijos >> ir neturėjimo ką žaisti. >> Turiu įspėti, kad TW pasaulyje praleidau tik kokias šešias/aštuonias >> valandas (14 levelis), taigi ši rašliava yra visiškas first look'as, gali >> būt, kad žaidimo gale žaidėjui teks išprievartauti ir suvalgyti pandos >> jauniklį, ar dar kokį biesą:). Kaip ten bebūtų, TW manyje virpina kažkokią >> hardcorinę gaidelę. Ne jis nėra hardcore sunkus, bet jis atsiduoda tikru, >> geru rpg. Blyn, jau seniai rpg manyje nebuvo pažadinęs atradimo/pažinimo >> jausmo: "aaa, a va ką tie du skaičiai reiškia - žala buku daiktu (blunt >> damage) ir kirčio žala... Aha, štai ką tas ir anas daro.. Aha, jei aš >> užsidedu du skirtingo "greičio" kardus jis smūgiuoja lėvai..." ir dalyką >> katrą supratau tik ką tik "blyyyyn, juk nekrus (skeletončikus), aš lupu >> taip levai todėl, kad jų nejama šaltieji ginklai, reikia kūjo... fak, >> noriu namo, jau dabar išbandyt šitą mintį" .". O ką kalbėt apie iš mmo >> pasiskolintą ir nerealiai puikiai įvykdytą craftinimo/disenchantinimo >> sistemą. Bet matyt labiausiai mano sužavėjo erdvės ir grafika, ne ji nėra >> stebuklinga, ar ūber naujoviška, ne, ne. Bet ji kaip tik tinkama, kad >> perteikt visą pasaulį. Naktis savanoje yra nepakartojama... Questų >> sistema, paprasta ir aiški, o kova - aš niekad nežaidžiu už ką nors kitą, >> nei magą, bet šį kartą, aš busiu OMGWTF Axe guy (c) kažkas iš geimsų... ir >> ne paprastas axe-guy, o omgwtf dual-axe-guy =) >> Kalbant apie magiją - ji čia ganėtinai įdomi - turi amuletą, kuriame >> kombinuoji kelis magijos veiksmus, su papildomais triggeriais: >> "sekiojantis, splash damage, trap'as, dar kažkas".. vienu žodžiu, jei >> nuspręsiu prisėst antrą kartą, reiks bandyt būt magu... >> Pati skilų sistema yra ganėtinai įdomi, negali išmokt skilo, kol >> nerandi/nenusiperki skilų knygos, tada gali kelt patį veiksmą. Po >> level-up'o gauni man rods keturis taškus, kuriuos gali investuot į savo >> pagrindinę statistiką, jėgą, gyvybingumą, taiklumą ir dar keturis (berods) >> kuriuos gali investuot į specialybės dalykus (magija, šaudymas, kapojimas, >> ninja-stuff, kalvis etc), kurie skirstosi į konkrečias savybes, spynų >> rakinimas, smūgiavimas į akis, oro magija, ar šarvų taisymas. >> >> >> Vienu žodžiu, jei kas nors dar nebandė two worlds du:), ar numetė >> išgąsdintas tragiškos pradžios, gausiai rekomenduoju suteikti jam dar >> vieną šansą, žaidimas po kokio pusvalandžio/valandos darosi vis įdomesnis >> ir įdomesnis, kol įtraukia taip, kad sunku atsiplėšt:) >> >> >> >> >> >> -- >> ___________ >> ©Toxis > >