Tema: Re: two worlds 2 first look
Autorius: raibutis
Data: 2010-11-16 12:17:53
...ir zinoma, laisves pakeliauti po pasauli yra? per pievas, miskus ir 
kalnus? :) Gali be kvestu pasivaikscioti, ilysti i koki urva ir 
pasismaginti?



"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
news:ibtif4$h76$1@trimpas.omnitel.net...
> Nusivylęs Black Ops'ais, aš nusprendžiau suteikti dar vieną šansą Two 
> Worlds 2 (toliau TW, nes kas kartą keist kalbą kad parašyt dvejetą 
> užknisa:). Ir tai buvo vienas iš geriausių sprendimų paskutiniu metu:). 
> Neužkabinanti pradžia, keistai blykčiojantys šviesos efektai, ne visai 
> suprantama istorija, kuri matyt tikisi, kad būsi žaidęs pirmąją dalį ir 
> didžiausias minusas - netelpantis į ekraną vaizdas nukandantis didžiąją 
> dalį aprašymų (o kaip žinia ant xbox'o nelabai įmanoma daryt nieko su 
> ekranu)... Vienu žodžiu žaidimo pradžia buvo nuteikus labai blogai, taigi 
> prisėdimas iš naujo buvo toks desperatiškas veiksmas įtakotas desperacijos 
> ir neturėjimo ką žaisti.
> Turiu įspėti, kad TW pasaulyje praleidau tik kokias šešias/aštuonias 
> valandas (14 levelis), taigi ši rašliava yra visiškas first look'as, gali 
> būt, kad žaidimo gale žaidėjui teks išprievartauti ir suvalgyti pandos 
> jauniklį, ar dar kokį biesą:). Kaip ten bebūtų, TW manyje virpina kažkokią 
> hardcorinę gaidelę. Ne jis nėra hardcore sunkus, bet jis atsiduoda tikru, 
> geru rpg. Blyn, jau seniai rpg manyje nebuvo pažadinęs atradimo/pažinimo 
> jausmo: "aaa, a va ką tie du skaičiai reiškia - žala buku daiktu (blunt 
> damage) ir kirčio žala... Aha, štai ką tas ir anas daro.. Aha, jei aš 
> užsidedu du skirtingo "greičio" kardus jis smūgiuoja lėvai..." ir dalyką 
> katrą supratau tik ką tik "blyyyyn, juk nekrus (skeletončikus), aš lupu 
> taip levai todėl, kad jų nejama šaltieji ginklai, reikia kūjo... fak, 
> noriu namo, jau dabar išbandyt šitą mintį" .". O ką kalbėt apie iš mmo 
> pasiskolintą ir nerealiai puikiai įvykdytą craftinimo/disenchantinimo 
> sistemą. Bet matyt labiausiai mano sužavėjo erdvės ir grafika, ne ji nėra 
> stebuklinga, ar ūber naujoviška, ne, ne. Bet ji kaip tik tinkama, kad 
> perteikt visą pasaulį. Naktis savanoje yra nepakartojama... Questų 
> sistema, paprasta ir aiški, o kova - aš niekad nežaidžiu už ką nors kitą, 
> nei magą, bet šį kartą, aš busiu OMGWTF Axe guy (c) kažkas iš geimsų... ir 
> ne paprastas axe-guy, o omgwtf dual-axe-guy =)
> Kalbant apie magiją - ji čia ganėtinai įdomi - turi amuletą, kuriame 
> kombinuoji kelis magijos veiksmus, su papildomais triggeriais: 
> "sekiojantis, splash damage, trap'as, dar kažkas".. vienu žodžiu, jei 
> nuspręsiu prisėst antrą kartą, reiks bandyt būt magu...
> Pati skilų sistema yra ganėtinai įdomi, negali išmokt skilo, kol 
> nerandi/nenusiperki skilų knygos, tada gali kelt patį veiksmą. Po 
> level-up'o gauni man rods keturis taškus, kuriuos gali investuot į savo 
> pagrindinę statistiką, jėgą, gyvybingumą, taiklumą ir dar keturis (berods) 
> kuriuos gali investuot į specialybės dalykus (magija, šaudymas, kapojimas, 
> ninja-stuff, kalvis etc), kurie skirstosi į konkrečias savybes, spynų 
> rakinimas, smūgiavimas į akis, oro magija, ar šarvų taisymas.
>
>
> Vienu žodžiu, jei kas nors dar nebandė two worlds du:), ar numetė 
> išgąsdintas tragiškos pradžios, gausiai rekomenduoju suteikti jam dar 
> vieną šansą, žaidimas po kokio pusvalandžio/valandos darosi vis įdomesnis 
> ir įdomesnis, kol įtraukia taip, kad sunku atsiplėšt:)
>
>
>
>
>
> -- 
> ___________
> ©Toxis