Tema: Re: D]|[ - Barbarian
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-04-18 19:11:45
Nu ama dar daugiau turi skillu ;) (beje mano megstamiausia D2 klase :P tai apie jas gerai arba nieko :), va keletas buildu:

Bowzon - GA (guided arrow), Multishot'as (aka shepetys - buvo vadinama LT pvpgn servuose), kitkas eina paprastai ant passyvu (tipiska PvP bow ama).

Javazon - Pagrindines atakos: Melee - Charged strike, ranged - Lightning fury (LF), keliasi visa LF synergy, prioritetas siem dviem skillam - maxyt pirmiausia, pasyvam po 1 point, isskyrus kairiausia vertikalia skillu juosta, tu neverta kelt :) (pagrindinis irankis dubasyt cows :)  turejas gal kokia 15...

Magezon - Magezon'ai niekad nebuvo populiarus LT serveriuose ir retai pamatyti eina net ir battlenet'e ju, paprastai tai Cold ir Immolation arrow skilled ama, labai gerai sueina pigus BOW skiller'iai, nes ju nelabai kam daugiau ir reikia :) kiti toki build dar vadina ImmoFreeze, nors cia galima kruva variaciju eit ant instant DMG ar ant pvz burn dmg nuo immolation, ar bazuotis ant explossive arrow, vat nesenai maciau vienas kele hibrida Bowzon/Magezon Cold Arrow + Guided arrow...

Hybridzon - Hybridzon'o ideja yra viska dubasint su javelinais ( zr. Javazon ), o sutikus lightning imunus kapot su BOW. Maxinasi charged strike, lightning fury, is bow maxinasi GA, pasyvam taspats kaip javazon.

Strafezon - Tiksliai kaip jas kelia nezinau, bet galimas variantas ir hybridzon'ui... esme Strafe bow skillas.