Tema: Re: D]|[ - Barbarian
Autorius: spakainas
Data: 2012-04-20 09:35:59
Aš tai fire keliu ball/meteor/mastery max, tada blizz max, cold mastery
1. Vienas ant teleporto ir viskas, susirandu kokią lazdelę su frost
armoru ir energy shield į antrą rinkinį. Su fire lvl pasikeliu, užtenka
hell 1 acte pas andę pabėgiot, arba prisitrint su kuo nors kai
pervedinėja, galima kokį mefį padaužyt. Aišku, jei iki 5 act
dasikapstyt, tai išviso super, bet be itemų nedaeisi, tai itemus pas
andę renkuosi. Nors irgi, ne taip paprasta low lvl, būna kad ir nieko
jai nespėji padaryt, priguli pailsėt, todėl hc į hellą lendu tik kai
itemų ir lvl normaliai turiu - nm exp iki kokio 70 lvl pilna. ;]