Tenka sutikt su situo video (jame irgi spoileriai): http://www.youtube.com/watch?v=_qYm738hq1o Nepradedant apie psichologines traumas po didelio įsitraukimo į istoriją (aš RPG žaidžiu su labai dideliu įsijautimu į roles, kad įdomiau būtų) su tokia pabaiga man net idomu, ka biovaras galvojo rašydamas? Nes man kaip dideliam šitos istorijos megėjui buvo toks 'good shotgun in the chest' efektas.. Pabaigoj tavo visi pasirinkimai maždaug negalioja, nes visatai vistiek +- šūdų malūnas ir problemos kurias išsprendei tampa mažiausiom. Ir dar ME per visą istoriją susipažįsti su kalnu draugų, ir dėl ME stilistikos, pakankamai giliai, taigi ir kai kurių mirtis tampa beprasmiška. Net nesiteikta parodyt kas iš to gavos, nors čia realu DLC gaut. Įdomu ir tai, kad per visą žaidimą pakankamai daug dėmesio skirta romance specific dalykams, o pabaigoj šitas elementas visai px, kas visiškai nesiderina su anksčiau pasakytom frazėm. Tik tiek kad pabaigą pafixint įmanoma nebent su fallout 3 stiliaus fixu - kur pabaigoj turi pakeisti esminį faktorių ir visi apsimeta kad ankstesnio varianto nematė :) Dar kitu požiūriu galima galvot - px pabaiga ganėtinai ne į temą, deus ex machina, sukastim dantis, tačiau net ir aplink ją užbaigimo švaraus nėr. Vienas dalykas kuris muša per DLC, yra tas kad po titrų parodomas intarpas kur buzz aldrinas pasakoja vaikui įvykius kaip įstoriją įvykusią 'seniai seniai' Šiaip įdomu lietuviškų geimerių nuomonė :)