O ash bled per anksti nuvareu i misija, kurioje reikia nugalabyt ta seuraaky pederasta bled. Niekaip jo negaliu nuzudyt ir esu uzstriges toj vietoj. Ar imanoma kazkaip ishsisukti ish situacijos ??? :D "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:jjj8lp$7m8$1@trimpas.omnitel.net... > Tenka sutikt su situo video (jame irgi spoileriai): > http://www.youtube.com/watch?v=_qYm738hq1o > > Nepradedant apie psichologines traumas po didelio įsitraukimo į istoriją > (aš RPG žaidžiu su labai dideliu įsijautimu į roles, kad įdomiau būtų) su > tokia pabaiga man net idomu, ka biovaras galvojo rašydamas? Nes man kaip > dideliam šitos istorijos megėjui buvo toks 'good shotgun in the chest' > efektas.. > > Pabaigoj tavo visi pasirinkimai maždaug negalioja, nes visatai vistiek +- > šūdų malūnas ir problemos kurias išsprendei tampa mažiausiom. > Ir dar ME per visą istoriją susipažįsti su kalnu draugų, ir dėl ME > stilistikos, pakankamai giliai, taigi ir kai kurių mirtis tampa > beprasmiška. Net nesiteikta parodyt kas iš to gavos, nors čia realu DLC > gaut. Įdomu ir tai, kad per visą žaidimą pakankamai daug dėmesio skirta > romance specific dalykams, o pabaigoj šitas elementas visai px, kas > visiškai nesiderina su anksčiau pasakytom frazėm. > > Tik tiek kad pabaigą pafixint įmanoma nebent su fallout 3 stiliaus fixu - > kur pabaigoj turi pakeisti esminį faktorių ir visi apsimeta kad ankstesnio > varianto nematė :) > > Dar kitu požiūriu galima galvot - px pabaiga ganėtinai ne į temą, deus ex > machina, sukastim dantis, tačiau net ir aplink ją užbaigimo švaraus nėr. > Vienas dalykas kuris muša per DLC, yra tas kad po titrų parodomas intarpas > kur buzz aldrinas pasakoja vaikui įvykius kaip įstoriją įvykusią 'seniai > seniai' > > Šiaip įdomu lietuviškų geimerių nuomonė :) > >