Didysis šurmulys ne dėl asmeninių pomėgių, o dėl to, kad ta pabaiga biški per daug peršoka žingsnių. T.y. keletas dalykų kurie tiesiog bac ir pasikeičia pvz. kodėl tavo komanda prie pat galo staiga atsirado Normandy, kuri kažkodėl bėgo lauk), nu ir tiesiog tai, kad gaunam žadėtas "labai skirtingas ir nuo žaidėjo pasirinkimų priklausančias pabaigas" Iš asmeninių - kas kam - kad po pabaigos nėra dar kalno kalbų, paaiškinančių kas čia nutiko, NES visoj ME serijos visad taip darydavo. kad su LI neparode kokios nors smagios scenos, ir tai, kad visą žaidimą rinkai visus tau padėt, o rezultate *trollface* visi lieka žemėj. Bendrai paėmus - jei žaidei kaip fps - viskas ok, jei žaidei kaip rpg išklausydamas visus extra dialogus - blogai. O jei žaidei kaip rpg su dideliu įsitraukimu ir įsijautimu ir prieš kiekvieną didesnį pasirinkimą sposodamas į variantus kelias minutes - blet wtf :) Šitą jau daug kartojau, man įdomu, ar tau šitie punktai nekliuvo žaidžiant? "Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message news:jm1jtu$19t$1@trimpas.omnitel.net... > Beje > http://www.computerandvideogames.com/342888/bioware-caves-in-mass-effect-3-dlc-adds-new-ending-scenes/ > http://www.computerandvideogames.com/343060/mass-effect-3-extended-cut-qa-released/