"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:jm23tk$ela$1@trimpas.omnitel.net... > Didysis šurmulys ne dėl asmeninių pomėgių, o dėl to, kad ta pabaiga biški > per daug peršoka žingsnių. T.y. keletas dalykų kurie tiesiog bac ir > pasikeičia pvz. kodėl tavo komanda prie pat galo staiga atsirado Normandy, > kuri kažkodėl bėgo lauk), nu ir tiesiog tai, kad gaunam žadėtas "labai > skirtingas ir nuo žaidėjo pasirinkimų priklausančias pabaigas" > Iš asmeninių - kas kam - kad po pabaigos nėra dar kalno kalbų, > paaiškinančių kas čia nutiko, NES visoj ME serijos visad taip darydavo. > kad su LI neparode kokios nors smagios scenos, ir tai, kad visą žaidimą > rinkai visus tau padėt, o rezultate *trollface* visi lieka žemėj. Stai kodel pabaiga persoka per daug zingsniu :) http://www.youtube.com/watch?v=q94-LosxJuw&t=53m33s > Bendrai paėmus - jei žaidei kaip fps - viskas ok, jei žaidei kaip rpg > išklausydamas visus extra dialogus - blogai. O jei žaidei kaip rpg su > dideliu įsitraukimu ir įsijautimu ir prieš kiekvieną didesnį pasirinkimą > sposodamas į variantus kelias minutes - blet wtf :) > > Šitą jau daug kartojau, man įdomu, ar tau šitie punktai nekliuvo > žaidžiant? Vienas, nenorejes prisistatyti, zaidimo kurejas(redakcijai pavarde zinoma) prasitare, kad paciam gale Shepardas supranta, kad visas tas tusciazodziavimas kuris vyko 1 2 ir 3 dalyje buvo tiesiog bereiksmis. Todel jis nepilsto tuscio is kiauro ir per daug neklausineja vaiko-dievo. Uztenka bazaru, reikia imtis veiksmo. Ta jis ir padaro. Bet daugelis fanu negali susitaikyti su tuo :) http://www.youtube.com/watch?v=gvlxRvhCB_A&t=0m12s > > "Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message > news:jm1jtu$19t$1@trimpas.omnitel.net... >> Beje >> http://www.computerandvideogames.com/342888/bioware-caves-in-mass-effect-3-dlc-adds-new-ending-scenes/ >> http://www.computerandvideogames.com/343060/mass-effect-3-extended-cut-qa-released/ >