Susimazink sunkumo lygi "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message news:jko4lr$fjf$1@trimpas.omnitel.net... >O ash bled per anksti nuvareu i misija, kurioje reikia nugalabyt ta >seuraaky pederasta bled. Niekaip jo negaliu nuzudyt ir esu uzstriges toj >vietoj. Ar imanoma kazkaip ishsisukti ish situacijos ??? :D > > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:jjj8lp$7m8$1@trimpas.omnitel.net... >> Tenka sutikt su situo video (jame irgi spoileriai): >> http://www.youtube.com/watch?v=_qYm738hq1o >> >> Nepradedant apie psichologines traumas po didelio įsitraukimo į istoriją >> (aš RPG žaidžiu su labai dideliu įsijautimu į roles, kad įdomiau būtų) su >> tokia pabaiga man net idomu, ka biovaras galvojo rašydamas? Nes man kaip >> dideliam šitos istorijos megėjui buvo toks 'good shotgun in the chest' >> efektas.. >> >> Pabaigoj tavo visi pasirinkimai maždaug negalioja, nes visatai vistiek +- >> šūdų malūnas ir problemos kurias išsprendei tampa mažiausiom. >> Ir dar ME per visą istoriją susipažįsti su kalnu draugų, ir dėl ME >> stilistikos, pakankamai giliai, taigi ir kai kurių mirtis tampa >> beprasmiška. Net nesiteikta parodyt kas iš to gavos, nors čia realu DLC >> gaut. Įdomu ir tai, kad per visą žaidimą pakankamai daug dėmesio skirta >> romance specific dalykams, o pabaigoj šitas elementas visai px, kas >> visiškai nesiderina su anksčiau pasakytom frazėm. >> >> Tik tiek kad pabaigą pafixint įmanoma nebent su fallout 3 stiliaus fixu - >> kur pabaigoj turi pakeisti esminį faktorių ir visi apsimeta kad >> ankstesnio varianto nematė :) >> >> Dar kitu požiūriu galima galvot - px pabaiga ganėtinai ne į temą, deus ex >> machina, sukastim dantis, tačiau net ir aplink ją užbaigimo švaraus nėr. >> Vienas dalykas kuris muša per DLC, yra tas kad po titrų parodomas >> intarpas kur buzz aldrinas pasakoja vaikui įvykius kaip įstoriją įvykusią >> 'seniai seniai' >> >> Šiaip įdomu lietuviškų geimerių nuomonė :) >> >> >