Tema: Re: D]|[ - Barbarian
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-04-23 18:52:28
Battlenet'e tai ne, va monsteriuose visokiuose, kobroj (zodziu pvpgn servuose) tai maphack leidziamas, nors pvpgn servuose naudodavau hackit'a su perkonfiguruotu visiskai pickit'u, kuris tik pranesinedavo kas kur krenta, bet nepaiminedavo, bet jei pvz as vedu budavo cows kokius ar baal run ir kazkas paima mane dominanti stuff tai suzinodavau, kad ir krisdavo visai kampe kokiam, nematomoj zonoj, o tada mikliai no party tokiam...

Pats tai neturiu mados jamt kitu loot, yra taisykles kas veda cows/baal run to ir loot'as, tai is to pvpgn is servu iprocio, kadangi ten daugiausiai laiko prazaides ir tik metai kokie kaip kartais battlenete, net kai botai veda baal run neimu nieko, nebent botas quit padaro :) i kitus siuksliu rinkejus pasiziurejus tik slykstumo jausmas apima, trash can noobs :)...