Tema: Re: bandet farcry?
Autorius: Audrimas
Data: 2012-12-05 10:42:57
Na as pabandziau irgi pora valandu. Viskas kaip ir ok, isskyrus priesu
atsiradimo greiti. Jie atsiranda dar greiciau nei antroj daly. Priesai
patruliuoja kas penkios minutes, tik spek zudyti, visokie gyvunai vos ne at
galvos atsiranda, nespeju nei zudyti, nei kailiu lupti. Gal cia nuo sunkumo
lygio priklauso, as ant vidurinio pradejau zaist.