Tema: Re: bandet farcry?
Autorius: Milordas
Data: 2012-12-05 17:45:17
vat kai pazaisi tada pasakysi savo nuomone :) o vat kas cia per taisykle kad
jei isvalai dali zemelapio, o salia neuzimta baze yra, kodel negali naujas
patrulis atsirast ir dar masinoj vaziuojantis? jis po visa sala gali
lakstyt...  cia mano manynu didesnis mega fail butu :P
beto tu teisus, sala is tikro didele ir ten dafiga yra ka zudyt :) net jei
net neatsiradinetu yra ka veikt...