Tema: Re: bandet farcry?
Autorius: Milordas
Data: 2012-12-05 12:31:17
maziau klausyk pazaidusiu penkias minutes :)
normaliai ten su priesais, uzimi baze:
jei tyliai, tai nieks net pypt nepasako
jei aliarmo nesukeli, tai irgi priesu neatlekia, tik exp maziau duoda
jei aliarmas kaukt pradeda tada pora masiniuku atvaziuoja priesu is
apylinkiu.
Priesai ten buna vienoj vietoj arba patruliuoja masinos. Uzmusi visus ir
nebera prieshu, neatsiranda jie daugiau, bent jau nepastebejau, paprastai
tomis paciomis vietomis retai kada eini.