Tema: Re: bandet farcry?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-12-05 17:37:28
Skaitau ir... darausi išvadas tokias: žmonių saloje yra begalybė; t.y. jie
nenustoja atsiradinėję. Tiesa? Jei taip - mega fail.

Pateisinu patrulių atsiradimą, jei tai yra story related. Bet jei aš visą
žemėlapį išvalau.. tai jų ten nebeturėtų būti. Jei atsiranda nustatytu
periodiškumu, tai.. kaip galima rimtai į tokį žaidimą žiūrėti?

Primena call of duty - priešai atsiradinėja be galo, kol neperžengi
nematomos linijos.

"Audrimas"  wrote in message news:k9nfeo$fu7$1@trimpas.omnitel.net...

Na as uzemiau pirma baze, zemelapis toks pusiau zalias pusiau raudonas
dabar. Tai pas mane patruliai pravaziuoja kas penkais minutes, uzverti juos,
tuoj antras patrulis atvaziuoja ir taip toliau. Po 20 minuciu zaidimo
zemelapyje maciau 8 masinas, visos atvykusiu patruliu. Gal kaip jau
zemelapis bus visiskai zalias to nebus. Bazej aisku neatsirandineja, nes jei
uzimi, tai ten draugai atsiranda. O del gyvunu, tai uzmusiau tri varanus,
kol juos ismesinejau, kiti atsirado, kol naujus imesinejau vel kiti
atsirado, tai teko det i kojas nes soviniai baigesi :D Cia gal prilauso nuo
vietos, vienoj vietoj gali nieko nebuti o kitoj be perstojo asiradineja.