Tema: Re: naujo tipo mmorpg (EVERQUEST NEXT)
Autorius: Exo
Data: 2013-08-09 14:35:38
nesvarbu, kur ir ką ten kas griaus, ale pažiūrėjus grafiką, tai dyyyydelis
žingsnis vaikiškumo link ir būtent tai dėl ko 5 metus atžaidžiau EQ2
panaikinta...

Exo

"andrius"  parašė naujienų news:ku0a2l$5e0$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013-08-08 15:07, ulrich wrote:
> everquest + minecraft= everquest next placiau:
>
> http://www.ign.com/articles/2013/08/02/everquest-next-is-real-and-its-amazing
>

> dinamine aplinka atrodo ispudingai, tik idomu ar tai nesugadins gameplay.

dinamine aplinka (man kazkaip noretusi vadint persistent environment
damage) - skamba idomiai. ir siaip judejimas teisinga linkme.

ta ideja kad galesi (nors tikriausiai ne, mini, kad ne viska bus galima
griaut) i koki dungeona ilyst tiesiausiu keliu, o ne aplinkui
koridoriukais - super.

aisku is kitos puses bus tipu, kuriem svarbu bus daryt skyles zemeje,
nes reikia taip.

va dar jei bus galima kazkokiu budu uzviliot koki didesni monstriuka i
miesta (priesininku, nebukim dickhead'ais) tik tam kad sienas pagriautu
- super duper.