va išeis TES Online ir bus aišku ar man tiesiog užkniso mmo ar vis tik grafika man yra afygenai svarbu :) Exo "Lavonas" parašė naujienų news:ku2iub$a92$1@trimpas.omnitel.net... Ech Exo ir kada gi tu suprasi, kad grafika yra tik mazute dalelyte viso mechanizmo yra :D Ash asmenishkai skaitau save reikliu grafikelei, bet wowinu diena ish dienos :D Ir grafikele (ale stilistika) tenais tokia bifki cartoonish, bet tikrai ne vaikishka :D Tce matomai tau reikia persilauzti :D "Exo" <exo@c123.lt> wrote in message news:ku2glq$7k5$1@trimpas.omnitel.net... > nesvarbu, kur ir ką ten kas griaus, ale pažiūrėjus grafiką, tai dyyyydelis > žingsnis vaikiškumo link ir būtent tai dėl ko 5 metus atžaidžiau EQ2 > panaikinta... > > Exo > > "andrius" parašė naujienų news:ku0a2l$5e0$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2013-08-08 15:07, ulrich wrote: >> everquest + minecraft= everquest next placiau: >> >> http://www.ign.com/articles/2013/08/02/everquest-next-is-real-and-its-amazing >> >> >> dinamine aplinka atrodo ispudingai, tik idomu ar tai nesugadins gameplay. >> > > dinamine aplinka (man kazkaip noretusi vadint persistent environment > damage) - skamba idomiai. ir siaip judejimas teisinga linkme. > > ta ideja kad galesi (nors tikriausiai ne, mini, kad ne viska bus galima > griaut) i koki dungeona ilyst tiesiausiu keliu, o ne aplinkui > koridoriukais - super. > > aisku is kitos puses bus tipu, kuriem svarbu bus daryt skyles zemeje, > nes reikia taip. > > va dar jei bus galima kazkokiu budu uzviliot koki didesni monstriuka i > miesta (priesininku, nebukim dickhead'ais) tik tam kad sienas pagriautu > - super duper.