Tema: Re: naujo tipo mmorpg (EVERQUEST NEXT)
Autorius: Lavonas
Data: 2013-08-13 13:57:26
Kadangi dabartine wow didzeuse beda yra plejeriu populiacijos chujovas 
pasiskirstymas po relmus, tai su patchu atesiantys "connected relmsai" 
turetu buti tikra atgaiva :) Pvz relmas, kureme mano pagrindinis charas na 
ir beveik visi kiti charai yra, yra visishkai mires, tai ash laaaabai laukiu 
to fytcerio :) Zodziu jie apjungines relmus, sumes zaidejus ish keliu relmu 
i viena kruva ir juos galima bus recruitinti i gildus ir t.t. NORIU 
REIDINT!!!!!!! :D




"Exo" <exo@c123.lt> wrote in message 
news:kucgru$d2a$1@trimpas.omnitel.net...
>O ką ten patchas duos?
>
> Exo
>
> "Lavonas"  parašė naujienų news:kuai01$702$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Yra du dalykai, kuriu ash laukiu pakankamai nekantriai (tce kas lietce
> grajinima), tai visu pirma 5.4 patcho wow`e ir TES O :D
>
>
> "Exo" <exo@c123.lt> wrote in message
> news:ku2nbr$ffc$1@trimpas.omnitel.net...
>> va išeis TES Online ir bus aišku ar man tiesiog užkniso mmo ar vis tik 
>> grafika man yra afygenai svarbu :)
>>
>> Exo
>>
>> "Lavonas"  parašė naujienų news:ku2iub$a92$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Ech Exo ir kada gi tu suprasi, kad grafika yra tik mazute dalelyte viso
>> mechanizmo yra :D Ash asmenishkai skaitau save reikliu grafikelei, bet
>> wowinu diena ish dienos :D Ir grafikele (ale stilistika) tenais tokia 
>> bifki
>> cartoonish, bet tikrai ne vaikishka :D Tce matomai tau reikia persilauzti 
>> :D
>>
>>
>>
>>
>> "Exo" <exo@c123.lt> wrote in message
>> news:ku2glq$7k5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nesvarbu, kur ir ką ten kas griaus, ale pažiūrėjus grafiką, tai 
>>> dyyyydelis žingsnis vaikiškumo link ir būtent tai dėl ko 5 metus 
>>> atžaidžiau EQ2 panaikinta...
>>>
>>> Exo
>>>
>>> "andrius"  parašė naujienų news:ku0a2l$5e0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> On 2013-08-08 15:07, ulrich wrote:
>>>> everquest + minecraft= everquest next placiau:
>>>>
>>>> http://www.ign.com/articles/2013/08/02/everquest-next-is-real-and-its-amazing
>>>>
>>>>
>>>> dinamine aplinka atrodo ispudingai, tik idomu ar tai nesugadins 
>>>> gameplay.
>>>>
>>>
>>> dinamine aplinka (man kazkaip noretusi vadint persistent environment
>>> damage) - skamba idomiai. ir siaip judejimas teisinga linkme.
>>>
>>> ta ideja kad galesi (nors tikriausiai ne, mini, kad ne viska bus galima
>>> griaut) i koki dungeona ilyst tiesiausiu keliu, o ne aplinkui
>>> koridoriukais - super.
>>>
>>> aisku is kitos puses bus tipu, kuriem svarbu bus daryt skyles zemeje,
>>> nes reikia taip.
>>>
>>> va dar jei bus galima kazkokiu budu uzviliot koki didesni monstriuka i
>>> miesta (priesininku, nebukim dickhead'ais) tik tam kad sienas pagriautu
>>> - super duper.
>>
>