O tada vėl bus labai kaip ir prieš daug metų kai buvo vos keli realmai? :) Exo "Lavonas" parašė naujienų news:kucvu6$rog$1@trimpas.omnitel.net... Kadangi dabartine wow didzeuse beda yra plejeriu populiacijos chujovas pasiskirstymas po relmus, tai su patchu atesiantys "connected relmsai" turetu buti tikra atgaiva :) Pvz relmas, kureme mano pagrindinis charas na ir beveik visi kiti charai yra, yra visishkai mires, tai ash laaaabai laukiu to fytcerio :) Zodziu jie apjungines relmus, sumes zaidejus ish keliu relmu i viena kruva ir juos galima bus recruitinti i gildus ir t.t. NORIU REIDINT!!!!!!! :D "Exo" <exo@c123.lt> wrote in message news:kucgru$d2a$1@trimpas.omnitel.net... >O ką ten patchas duos? > > Exo > > "Lavonas" parašė naujienų news:kuai01$702$1@trimpas.omnitel.net... > > Yra du dalykai, kuriu ash laukiu pakankamai nekantriai (tce kas lietce > grajinima), tai visu pirma 5.4 patcho wow`e ir TES O :D > > > "Exo" <exo@c123.lt> wrote in message > news:ku2nbr$ffc$1@trimpas.omnitel.net... >> va išeis TES Online ir bus aišku ar man tiesiog užkniso mmo ar vis tik >> grafika man yra afygenai svarbu :) >> >> Exo >> >> "Lavonas" parašė naujienų news:ku2iub$a92$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Ech Exo ir kada gi tu suprasi, kad grafika yra tik mazute dalelyte viso >> mechanizmo yra :D Ash asmenishkai skaitau save reikliu grafikelei, bet >> wowinu diena ish dienos :D Ir grafikele (ale stilistika) tenais tokia >> bifki >> cartoonish, bet tikrai ne vaikishka :D Tce matomai tau reikia persilauzti >> :D >> >> >> >> >> "Exo" <exo@c123.lt> wrote in message >> news:ku2glq$7k5$1@trimpas.omnitel.net... >>> nesvarbu, kur ir ką ten kas griaus, ale pažiūrėjus grafiką, tai >>> dyyyydelis žingsnis vaikiškumo link ir būtent tai dėl ko 5 metus >>> atžaidžiau EQ2 panaikinta... >>> >>> Exo >>> >>> "andrius" parašė naujienų news:ku0a2l$5e0$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> On 2013-08-08 15:07, ulrich wrote: >>>> everquest + minecraft= everquest next placiau: >>>> >>>> http://www.ign.com/articles/2013/08/02/everquest-next-is-real-and-its-amazing >>>> >>>> >>>> dinamine aplinka atrodo ispudingai, tik idomu ar tai nesugadins >>>> gameplay. >>>> >>> >>> dinamine aplinka (man kazkaip noretusi vadint persistent environment >>> damage) - skamba idomiai. ir siaip judejimas teisinga linkme. >>> >>> ta ideja kad galesi (nors tikriausiai ne, mini, kad ne viska bus galima >>> griaut) i koki dungeona ilyst tiesiausiu keliu, o ne aplinkui >>> koridoriukais - super. >>> >>> aisku is kitos puses bus tipu, kuriem svarbu bus daryt skyles zemeje, >>> nes reikia taip. >>> >>> va dar jei bus galima kazkokiu budu uzviliot koki didesni monstriuka i >>> miesta (priesininku, nebukim dickhead'ais) tik tam kad sienas pagriautu >>> - super duper. >> >