Tema: Re: naujo tipo mmorpg (EVERQUEST NEXT)
Autorius: Exo
Data: 2013-08-13 15:03:30
O tada vėl bus labai kaip ir prieš daug metų kai buvo vos keli realmai? :)

Exo

"Lavonas"  parašė naujienų news:kucvu6$rog$1@trimpas.omnitel.net...

Kadangi dabartine wow didzeuse beda yra plejeriu populiacijos chujovas
pasiskirstymas po relmus, tai su patchu atesiantys "connected relmsai"
turetu buti tikra atgaiva :) Pvz relmas, kureme mano pagrindinis charas na
ir beveik visi kiti charai yra, yra visishkai mires, tai ash laaaabai laukiu
to fytcerio :) Zodziu jie apjungines relmus, sumes zaidejus ish keliu relmu
i viena kruva ir juos galima bus recruitinti i gildus ir t.t. NORIU
REIDINT!!!!!!! :D