Iskilo toks nesusipratimas, del ko esu piktas. Pratesiant sutarti nebuvo nubrauktas likes buvusios sutarties laikas. Kiti operatoriai, dabar siulantys pas juos pereiti, juokiasi, stebisi ir sako kad likes sutarties laikas pratesiant sutarti nebebuna skaiciuojamas. As irgi manau kad mane isdure. Dabar dangstosi uz nutraukimo mokescio, nors apie jokius nutraukimus tada kalba nejo - mane norejo issaugoti kaip klienta (nuo 2003 m. liepos men esu pas sita operatoriu) ir pasiule sudaryti nauja 24 men. sutarti. Pridesiu ir sutarties pav., kuria gavau is tele2 2010 m. vasario men., pasirasiau ir nusiunciau jiems. Mano klausimas - kas teisus? Reikalauti, kad istaisytu termina? Stai kaip susirasem web savitarnoj (nr. pakeistas): 2010 m. vasario 26 dieną pratesiant sutartį Tele2 darbuotojai el.pastu siunciau spausdinta ir skanuota dokumenta, kuriame irasiau sutarties galiojimo trukme. Laisko tekstas: "Irasiau sutarties galiojimo trukme. Tele2 tinklapyje ji yra aiskiai deklaruojama, o jusu sutartyje sis terminas yra pradinges." Taciau sutartis vistiek buvo sudaryta ilgesniam laikotarpiui. Prasau istaisyti sia klaida. Gerb. Kliente, Jūsų įmonės vardu registruoto tel nr. 67016400 2008 m. birželio 30 d. sutartyje numatytas terminas iki 2010 m. birželio 30 d. 2010 m. vasario 26 d. pratęsus tel. nr. 67016400 sutartį nepasibaigus jos terminui, nebuvo skaičiuojamas sutarties nutraukimo mokestis už likusius mėnesius iki termino pabaigos (iki 2010 m. birželio 30 d.), o pratęstas sutarties laikotarpis iki 2012 m. birželio 30 d. Atsižvelgiant į aukščiau išvardintas aplinkybes, pakeisti tel nr. 67016400 Sutarties sąlygų nėra pagrindo. Dėkojame, kad naudojatės Tele2 teikiamomis paslaugomis. Pagarbiai Verslo Klientų aptarnavimo skyrius