Sveiki, is pateiktos sutarties frangmentu isvis neaisku kokia prievole, apart teikt paslauga, kyla operatoriui iki nurodyto termino; klientui tai matomai moketi uz paslaugu teikima iki termino; t.y. jeigu paslaugos teikejas neduoda jokio benefito klientui bet sugeba is jo pasirasytinai paimt ysipareigojima - tai gudrus teikejas ir tiek; bet jei klientas atsibudes supranta kad benefito nera - laikytis termino kazkaip neracionalu; jei tiksliau - nutraukiant tokia sutarty anksciau nurodyto termino - kokie prevenciniai sutartyje numatyti saugikliai klienta turetu atbaidyti nuo nutraukimo ? nematosi is pateikto fragmento ar ju net nera ? "Benderis" <vnature@vnature.vnature> wrote in message news:jkepr4$u8k$1@trimpas.omnitel.net... > "Benderis" <vnature@vnature.vnature> wrote in message > news:jkepn5$u3j$1@trimpas.omnitel.net... >> Iskilo toks nesusipratimas, del ko esu piktas. Pratesiant sutarti nebuvo >> nubrauktas likes buvusios sutarties laikas. Kiti operatoriai, dabar >> siulantys pas juos pereiti, juokiasi, stebisi ir sako kad likes sutarties >> laikas pratesiant sutarti nebebuna skaiciuojamas. >> As irgi manau kad mane isdure. Dabar dangstosi uz nutraukimo mokescio, >> nors >> apie jokius nutraukimus tada kalba nejo - mane norejo issaugoti kaip >> klienta >> (nuo 2003 m. liepos men esu pas sita operatoriu) ir pasiule sudaryti >> nauja >> 24 men. sutarti. Pridesiu ir sutarties pav., kuria gavau is tele2 2010 m. >> vasario men., pasirasiau ir nusiunciau jiems. >> >> Mano klausimas - kas teisus? Reikalauti, kad istaisytu termina? >> >> Stai kaip susirasem web savitarnoj (nr. pakeistas): >> >> 2010 m. vasario 26 dieną pratesiant sutartį Tele2 darbuotojai el.pastu >> siunciau spausdinta ir skanuota dokumenta, kuriame irasiau sutarties >> galiojimo trukme. Laisko tekstas: >> "Irasiau sutarties galiojimo trukme. >> Tele2 tinklapyje ji yra aiskiai deklaruojama, o jusu sutartyje sis >> terminas >> yra pradinges." >> >> Taciau sutartis vistiek buvo sudaryta ilgesniam laikotarpiui. >> Prasau istaisyti sia klaida. >> >> >> Gerb. Kliente, >> Jūsų įmonės vardu registruoto tel nr. 67016400 2008 m. birželio 30 d. >> sutartyje numatytas terminas iki 2010 m. birželio 30 d. >> 2010 m. vasario 26 d. pratęsus tel. nr. 67016400 sutartį nepasibaigus jos >> terminui, nebuvo skaičiuojamas sutarties nutraukimo mokestis už likusius >> mėnesius iki termino pabaigos (iki 2010 m. birželio 30 d.), o pratęstas >> sutarties laikotarpis iki 2012 m. birželio 30 d. >> Atsižvelgiant į aukščiau išvardintas aplinkybes, pakeisti tel nr. >> 67016400 >> Sutarties sąlygų nėra pagrindo. >> Dėkojame, kad naudojatės Tele2 teikiamomis paslaugomis. >> Pagarbiai >> Verslo Klientų aptarnavimo skyrius >> > >