Sveiki, kas per tujinimai ? is kurios vietos akiplesiskumas toks? tas "muset benefit.." tamstos atsakyme ir yra raktas. buvo jis ar ne ? beje, klausimas gi ne tamstai "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message news:jks87i$c9i$1@trimpas.omnitel.net... >O kas tau neaisku ? Kad neisipareigoja rytais su sampanu ir ikrais prie >lovos tave pazadint ? > Operas teikia paslauga klientui su nurodytomis salygomis ir kainomis > (muset benefitinemis jei sutarti pasirase, arba buvo gautas benefitas > aparato pavidale) > Kliento prievole MOKETI uz ta paslauga minimalu mokesti ir pagal fakta uz > sunaudotas "virsaus" ar/ir papildomas paslaugas iki nurodyto laikotarpio. > Ar klientas jomis naudosis operui px, nes jis isipareigojes teikti, o ne > IR priversti jomis naudotis. > > On 2012.03.27 13:30, R.A. wrote: >> Sveiki, >> is pateiktos sutarties frangmentu isvis neaisku kokia prievole, apart >> teikt paslauga, kyla operatoriui iki nurodyto termino; >> klientui tai matomai moketi uz paslaugu teikima iki termino; >> >> t.y. jeigu paslaugos teikejas neduoda jokio benefito klientui bet sugeba >> is jo pasirasytinai paimt ysipareigojima - tai gudrus teikejas ir tiek; >> bet jei klientas atsibudes supranta kad benefito nera - laikytis termino >> kazkaip neracionalu; >> jei tiksliau - nutraukiant tokia sutarty anksciau nurodyto termino - >> kokie prevenciniai sutartyje numatyti saugikliai klienta turetu >> atbaidyti nuo nutraukimo ? >> nematosi is pateikto fragmento ar ju net nera ? >> >> "Benderis" <vnature@vnature.vnature> wrote in message >> news:jkepr4$u8k$1@trimpas.omnitel.net... >>> "Benderis" <vnature@vnature.vnature> wrote in message >>> news:jkepn5$u3j$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Iskilo toks nesusipratimas, del ko esu piktas. Pratesiant sutarti >>>> nebuvo >>>> nubrauktas likes buvusios sutarties laikas. Kiti operatoriai, dabar >>>> siulantys pas juos pereiti, juokiasi, stebisi ir sako kad likes >>>> sutarties >>>> laikas pratesiant sutarti nebebuna skaiciuojamas. >>>> As irgi manau kad mane isdure. Dabar dangstosi uz nutraukimo mokescio, >>>> nors >>>> apie jokius nutraukimus tada kalba nejo - mane norejo issaugoti kaip >>>> klienta >>>> (nuo 2003 m. liepos men esu pas sita operatoriu) ir pasiule sudaryti >>>> nauja >>>> 24 men. sutarti. Pridesiu ir sutarties pav., kuria gavau is tele2 >>>> 2010 m. >>>> vasario men., pasirasiau ir nusiunciau jiems. >>>> >>>> Mano klausimas - kas teisus? Reikalauti, kad istaisytu termina? >>>> >>>> Stai kaip susirasem web savitarnoj (nr. pakeistas): >>>> >>>> 2010 m. vasario 26 dieną pratesiant sutartį Tele2 darbuotojai el.pastu >>>> siunciau spausdinta ir skanuota dokumenta, kuriame irasiau sutarties >>>> galiojimo trukme. Laisko tekstas: >>>> "Irasiau sutarties galiojimo trukme. >>>> Tele2 tinklapyje ji yra aiskiai deklaruojama, o jusu sutartyje sis >>>> terminas >>>> yra pradinges." >>>> >>>> Taciau sutartis vistiek buvo sudaryta ilgesniam laikotarpiui. >>>> Prasau istaisyti sia klaida. >>>> >>>> >>>> Gerb. Kliente, >>>> Jūsų įmonės vardu registruoto tel nr. 67016400 2008 m. birželio 30 d. >>>> sutartyje numatytas terminas iki 2010 m. birželio 30 d. >>>> 2010 m. vasario 26 d. pratęsus tel. nr. 67016400 sutartį nepasibaigus >>>> jos >>>> terminui, nebuvo skaičiuojamas sutarties nutraukimo mokestis už >>>> likusius >>>> mėnesius iki termino pabaigos (iki 2010 m. birželio 30 d.), o pratęstas >>>> sutarties laikotarpis iki 2012 m. birželio 30 d. >>>> Atsižvelgiant į aukščiau išvardintas aplinkybes, pakeisti tel nr. >>>> 67016400 >>>> Sutarties sąlygų nėra pagrindo. >>>> Dėkojame, kad naudojatės Tele2 teikiamomis paslaugomis. >>>> Pagarbiai >>>> Verslo Klientų aptarnavimo skyrius >>>> >>> >>> >> >